Je glimlach van vandaag

Alé, na mijn 12 jaar oude PC vervangen nog eens een investering durven doen. In 2008 een auto gekocht voor 2500 euro die nu tegen de 100k waard is, maar niet rijdt. Eindelijk eens mezelf overtuigd een autoremork te lenen om die auto naar een garagist te brengen om in orde te zetten. Wordt een duur kerstverlof, maar wel enthousiast over de uitkomst. :laugh:
Netjes. Wat heb je gekocht?

Ik was kind 4 hier. Mijn moeder zegt altijd dat wanneer ik de eerste zou geweest zijn, er geen tweede zou gekomen zijn. Ik was een soort Houdini. Ik kroop uit de stoel die voor alle andere kinderen veilig was. Ik kroop ook als enige uit de box, en ben dan als 17 maand oude peuter de trap op geklauterd. Mijn moeder heeft mij opgevangen terwijl ik door de trapleuning naar beneden donderde.
Ik herinner me ook nog dat ik er altijd een sport van maakte om de trap naar boven te nemen langs de buitenkant van de trapleuning:giggle: , om dan bovenaan over de leuning te klauteren...
En 't is allemaal toch nog redelijk goed gekomen met me, denk ik dan. Nog altijd 10 vingers en 10 tenen aan mijn lijf.
Als je eens op bezoek wil komen bij Indiana Squidward Junior, die trapleuning historie alleen al zou mij een infarct gegeven hebben.

Ik snap nie dat die beelden nog niet in betere kwaliteit zijn, alle 'tis al wel cava tgo vroeger; maar ik zou verwachten dat ge dat tegenwoordig toch haarscherp moogt verwachten..
1) Beelden worden meestal in lagere resolutie opgeslagen / gefilmd vanwege een limiet in opslag.

2) Er zullen ook beelden van particuliere camera’s opgevraagd zijn, die vermoedelijk niet high tech zijn.

3) Ooit al een foto moeten nemen voor een familieportret waarbij iedereen haarscherp staat? Doe dit nu eens met een bewegende massa van honderden mensen.

De date nam mijn verzoek niet serieus denk ik, ach ja! :cry:
Tbh: ik ben veel te laat beginnen zoeken op een ticket...na de waarschuwing ivm mijn cst wilde ik zeker zijn dat het groen zou zijn. Gevolg: alles uitverkocht op de tijdstippen waarop ik kon in Gent & Brugge 😒. Hopen dat ik nu dankzij de RvS wel nog kan!

Tbh: ik ben veel te laat beginnen zoeken op een ticket...na de waarschuwing ivm mijn cst wilde ik zeker zijn dat het groen zou zijn. Gevolg: alles uitverkocht op de tijdstippen waarop ik kon in Gent & Brugge 😒. Hopen dat ik nu dankzij de RvS wel nog kan!
Ja, zelfs met die 10+ voorstellingen per dag was het allemaal uitverkocht. Was wel mooi, hopelijk krijg je hem toch nog snel te zien!

Het jaaroverzicht aan het kijken en op de een of andere manier had ik de Jonagoldman volledig gemist dit jaar? Dat was blijkbaar een groot ding en ik heb het volledig gemist? Ik zie dat filmpje nu voor het eerst op mijn tv. Kapotlachen jong. Dat zal hem blijven achtervolgen. :biglaugh:

E mo zin der hin jonaholden hie vorte kalle?

Staat toch wel bijna gelijk met die gast die daar geen halve meter wou omfietsen voor die camion :D
Het ‘dikke teef’ deel hadden ze er in het jaaroverzicht afgeknipt voor het fatsoen :biglaugh:

Edit: was in den aldi van Veurne zie ik, not surprised weer

Terug
Bovenaan