Je glimlach van vandaag

En ondertekend met zijn echte naam?
Ja, maar die wisten we al omdat we in het begin speurneus hebben gespeeld en hem hebben 'gestalkt' op sociale media nadat een brief voor hem bij ons in de bus was beland.

Hij wist wel duidelijk niet dat wij zijn naam al kenden, want hij zette erbij dat hij de buur links van ons is. :D

Kind 2 komt op slechts 1 manier de kamer nog binnen: slide op de knietjes. Elke kamer dus, van living naar living naar keuken naar gang. Ik heb hem nog net kunnen vangen voor hij een buik-slide van de trap ging doen. Ik heb geen haar genoeg om grijs te laten worden.

Kind 2 komt op slechts 1 manier de kamer nog binnen: slide op de knietjes. Elke kamer dus, van living naar living naar keuken naar gang. Ik heb hem nog net kunnen vangen voor hij een buik-slide van de trap ging doen. Ik heb geen haar genoeg om grijs te laten worden.
Laat em van de trap sliden?
Kind 1 is toch beter.

Werkbroek met knielappen kopen, zal schelen in aankoop van nieuwe broeken

Via een bericht vernomen dat de leidinggevende van ons team een andere functie zal bekleden binnen de firma. Good riddance. Dat was de afgelopen weken al te horen in de wandelgangen. Ik zat er dus zo'n beetje op te wachten.

Op naar nummer 5 in al evenveel jaar. Ik kijk al uit om na mijn vakantie weer te starten.

Ik was kind 4 hier. Mijn moeder zegt altijd dat wanneer ik de eerste zou geweest zijn, er geen tweede zou gekomen zijn. Ik was een soort Houdini. Ik kroop uit de stoel die voor alle andere kinderen veilig was. Ik kroop ook als enige uit de box, en ben dan als 17 maand oude peuter de trap op geklauterd. Mijn moeder heeft mij opgevangen terwijl ik door de trapleuning naar beneden donderde.
Ik herinner me ook nog dat ik er altijd een sport van maakte om de trap naar boven te nemen langs de buitenkant van de trapleuning:giggle: , om dan bovenaan over de leuning te klauteren...
En 't is allemaal toch nog redelijk goed gekomen met me, denk ik dan. Nog altijd 10 vingers en 10 tenen aan mijn lijf.

mijn frank valt dat ik deze week niet moet werken, en het dus een ideale week is om veel bonen te eten. Sebiet een blik cassoulet open doen se. het zal smaken. En morgen worst met bruine bonen. Hallelujah.

Alé, na mijn 12 jaar oude PC vervangen nog eens een investering durven doen. In 2008 een auto gekocht voor 2500 euro die nu tegen de 100k waard is, maar niet rijdt. Eindelijk eens mezelf overtuigd een autoremork te lenen om die auto naar een garagist te brengen om in orde te zetten. Wordt een duur kerstverlof, maar wel enthousiast over de uitkomst. :lol:

Terug
Bovenaan