Kaartje in de brievenbus gekregen van onze heel introverte buurman. Heeft echt mijn dag gemaakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, Guy!Kaartje in de brievenbus gekregen van onze heel introverte buurman. Heeft echt mijn dag gemaakt.
Bij mij in de familie was er ook niemand kaal en toch ben ik kaal.Dat zit niet in de familie, al een goed teken.
Pa is 70, niet kaal. Ook niet volledig grijs. Wat uitgedund.
Ja ik heb geen kinderen ☺Bij mij in de familie was er ook niemand kaal en toch ben ik kaal.
Maar bij u zal het zo wel niet zijn.

En ondertekend met zijn echte naam?Kaartje in de brievenbus gekregen van onze heel introverte buurman. Heeft echt mijn dag gemaakt.
Kaalheid wordt doorgegeven door de genen van de vrouw. Uw eigen vader is dus geen referentie voor eventuele kaalheid.Dat zit niet in de familie, al een goed teken.
Pa is 70, niet kaal. Ook niet volledig grijs. Wat uitgedund.
Mijn broer en ik worden nochtans kaal op exact dezelfde wijze als mijn pa.Kaalheid wordt doorgegeven door de genen van de vrouw. Uw eigen vader is dus geen referentie voor eventuele kaalheid.

De kinderen zijn het probleem niet, de vrouw daarentegen...Ja ik heb geen kinderen ☺
*Wrijft er eens door.*

Ja, maar die wisten we al omdat we in het begin speurneus hebben gespeeld en hem hebben 'gestalkt' op sociale media nadat een brief voor hem bij ons in de bus was beland.En ondertekend met zijn echte naam?

Laat em van de trap sliden?Kind 2 komt op slechts 1 manier de kamer nog binnen: slide op de knietjes. Elke kamer dus, van living naar living naar keuken naar gang. Ik heb hem nog net kunnen vangen voor hij een buik-slide van de trap ging doen. Ik heb geen haar genoeg om grijs te laten worden.
Werkbroek met knielappen kopen, zal schelen in aankoop van nieuwe broekenKind 2 komt op slechts 1 manier de kamer nog binnen: slide op de knietjes. Elke kamer dus, van living naar living naar keuken naar gang. Ik heb hem nog net kunnen vangen voor hij een buik-slide van de trap ging doen. Ik heb geen haar genoeg om grijs te laten worden.
En dan zelf met die ene moeten spelen, zeker? Eff that.Laat em van de trap sliden?
Kind 1 is toch beter.
Ik was kind 4 hier. Mijn moeder zegt altijd dat wanneer ik de eerste zou geweest zijn, er geen tweede zou gekomen zijn. Ik was een soort Houdini. Ik kroop uit de stoel die voor alle andere kinderen veilig was. Ik kroop ook als enige uit de box, en ben dan als 17 maand oude peuter de trap op geklauterd. Mijn moeder heeft mij opgevangen terwijl ik door de trapleuning naar beneden donderde.Kind 2 komt op slechts 1 manier de kamer nog binnen: slide op de knietjes. Elke kamer dus, van living naar living naar keuken naar gang. Ik heb hem nog net kunnen vangen voor hij een buik-slide van de trap ging doen. Ik heb geen haar genoeg om grijs te laten worden.
, om dan bovenaan over de leuning te klauteren...