Je glimlach van vandaag

IMG20211225225616.jpg

Lol, neen ik heb dat dus echt. Had er eentje op een reis in Marokko gekocht en later een kado gekregen van de schoonzus (denk uit Namibië). Die eerste is ondertussen al gesneuveld maar die andere draag ik nog regelmatig. Is gewoon zalig om te dragen
Is dat dan de mannelijke tegenhanger van een legging?

Komt ge het daar ook mee buiten?

Ik denk dat ge eens mijn andere posts eens te goei moet bekijken
Ik heb hier al met alle politici van alle kanten van het politieke spectrum gelachen als ze ne stoot uithalen.

Doe zelfs niet liever dan er memes od van te maken.
Maar als het over Biden gaat dan is het plots om "terug te pakken".
Als ge iets niet grappig vindt kunt ge het ook gewoon negeren ipv daar onnodige conclusies aan te koppelen en beginnen discussiëren, dat doe ik zelf ook vaak.

Het is het glimlach topic voor iets hé. Voor de discussies is er pol & actua.

Voor de rest ne fijne Kerst allemaal hé, beetje minder zuur doen volgende keer. 🎅
Maar het komt toch wel heel goed uit dat Trump fans inclusief jijzelf al jaren staan roepen dat hij dement is en dat dit grapje dat dan zogezegd lijkt te bevestigen. En meestal was je de eerste om van je kloten te maken wanneer er een gelijkaardig artikel over Trump verscheen want dan was het de biased media die enkel schreef over zijn beperkingen in plaats van zijn beleid.

Terwijl dat soort moppen ook al lang bestaan en weinig te maken hebben met intelligentie of onoplettendheid, dat is gewoon 1 van de vele shortcuts die ons brein gebruikt om energie te besparen:

niks te maken met een legging, want in een legging zit alles geklemd. Hier kan de klok alle kanten uitslaan.

En neen, buitenkomen die ik daar niet mee.
Alle, als er vrouwen lastig gevallen geweest zijn door iemand met een bruine pet die zijn kleed omhoog trok weten we u te vinden :unsure:

Laatst bewerkt:
Vriendin in semi-paniek: "De remorque is weg!"
Remake: "Die staat al een week bij mijn pa, om zijn tuinafval weg te doen".
Vriendin: "Ahja, daar wist ik niets van?"

Ze parkeert haar auto al een week waar de remorque normaal staat. :unsure:

Als je gewoon die 2 woorden gepost had hadden we ook genoeg info gehad hoor.

ik zou ze nog even houden, maar denk eraan: de verpakking vervalt op een bepaald moment en dan schiet enkel de inhoud over.

Kerstfeest vandaag met mijn kant van de familie.
M'n vader had via één van z'n buren gedigitaliseerde opnames van een straat BBQ uit 1990 bemachtigd en die hebben dus eens bekeken.

Wat een zalige trip down memory lane. :love:

Mezelf als 5 jarige Clouseau zijn playbacken, oude buren zien en denken aan al die toffe momenten samen. Veel mensen gezien die ondertussen overleden zijn; mijn grootouders waren ook op het feest en van hun leeftijdsgenoten zijn zij de laatsten die nog leven.
Die hebben ook genoten van die beelden.

Echt een fijne dag.

Ik had enkele grijze haartjes. Absolute horror, tanende ik.

Maar ze zijn miraculeus verdwenen. (nee niet overgegaan op kaalheid.)

Blijkbaar zijn eerste grijze haartjes nog niet per sé definitief.

Terug
Bovenaan