ugar
Well-known member
Spreek jij altijd in de derde persoon over jezelfJe weet dat het in Brakel en omstreken algemeen geweten is dat Herman niet zijn biologische vader is?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreek jij altijd in de derde persoon over jezelfJe weet dat het in Brakel en omstreken algemeen geweten is dat Herman niet zijn biologische vader is?

Subiet hier een ban wegens racisme!Mijn laatste post op 9lives is: dikke zworte slingertetn. Beter afsluiten bestaat niet.
Ja dan sta ik daar zonder forumSubiet hier een ban wegens racisme!

Een uitzicht op een leven van seks en alcohol. Bah!Ja dan sta ik daar zonder forum![]()
Een uitzicht op een levenEen uitzicht op een leven van seks en alcohol. Bah!

Ik heb exact hetzelfde gedaan! Maar wel zonder dat wandelen en de chocomelk was een pintje.Lange wandeling om de winterblues te verdrijven met zelfgemaakte chocolademelk achteraf.
Het is niet alles maar we moeten het er voorlopig toch mee doen.
Mmm... Met een goeie lepel honing erinLange wandeling om de winterblues te verdrijven met zelfgemaakte chocolademelk achteraf.
Het is niet alles maar we moeten het er voorlopig toch mee doen.

Of een goeie scheut Bailey'sof ne goeie bruine rum
Sinds ik bestek koop in de Ikea smijt ik al mijn slechte lepels gewoon weg.Mmm... Met een goeie lepel honing erin![]()
Toch niet met de honing er nog aan??Sinds ik bestek koop in de Ikea smijt ik al mijn slechte lepels gewoon weg.

Morgen in de HLN. Stijn L ligt in het ziekenhuis. Iemand had hem herkend en bijeengeslagen, maar we weten niet wie hem verraden heeft. Neen echt niet!Haha en lol HLN, gezicht goed gemaskeerd![]()
wtf, chocomelk met honing erin?Mmm... Met een goeie lepel honing erin![]()