In ons straat zijn er huizen langs 2 kanten maar waar je enkel aan de rechterkant kan parkeren. Er woont hier een gepensioneerde naast ons (linkerkant met garage) met aan de overkant van de straat gele stippellijnen op de stoeprand zodat daar niemand mag parkeren en hij vlot in en uit zijn garage kan rijden. Bij elk geluid dat hij hoort komt die naar buiten en blijft die voor zijn deur staan. Zo kan hij zien wie er toch tegenover zijn garage parkeert en wie dat zijn, waar die naartoe gaan, of dit lang of tijdelijk is...
Ik woon hier nu een maand en kvond die al een creepy gast, want tijdens mijn verhuis parkeerde ik me 5min rechtover hem om snel in en uit te laden, en elke keer ik omkeek vond ik die man al buiten en bleef die kijken naar ons. Zelfs toen ik hallo zei, antwoord die niet terug.
Nu heeft hem deze avond blijkbaar niks gehoord want er staat een auto rechtover zijn garage

. Hij is hier met zijn zaklamp de auto van buitenaf aan het onderzoeken en overal binnen aan het schijnen zodanig dat hij iets van info kan vinden. Na 5min niks gevonden, begint die kerel binnen in huizen te kijken langs de ramen, hekken van buren aan het opendoen en zelfs bij sommige aan te kloppen of die auto van hen is

.
Nu zou ik dit normaal vinden dat je bij mensen aanklopt als je niet buiten geraakt, maar die man zit constant thuis en gaat enkel weg om boodschappen te doen. Het is zondagavond, waarom ga je u zo opjagen om de "dader" te vinden als je toch maar thuis zit. Ik vind het een genot om zijn zoektocht vanop afstand live te bekijken, want ik hoop dat iemand hem ooit op zijn plaats zet met zijn stalkerig gedoe constant.
Edit: 5min na deze post kwam de politie langs. Hij heeft dus voor zoiets doms de politie gebeld. Politie laat weten dat ze niks kunnen doen