Attaboy.Sinds dat ik 2x in de week naar het frituur ga en voor de rest microgolf maaltijden koop, heb ik dat ding niet veel meer gebruikt.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Attaboy.Sinds dat ik 2x in de week naar het frituur ga en voor de rest microgolf maaltijden koop, heb ik dat ding niet veel meer gebruikt.![]()
Maar in de pan ook hoor!Ja lap.

algoed dat partners enkel afknappen op dt-foutenMijn wederhelft heeft mijn ergernis duidelijk goed opgepikt. Om half 6 stond ze hier met een draaiende motor, dochter in de auto, gps ingesteld op de fietsenwinkel. Schoenen en jas aan zij ze, weg waren we en om 5 minuten voor sluitingstijd aangekomen. Nieuwe fiets toch nog voor het einde van de dag kunnen halen. Happy me.

Ne pitta krijgt bij meestal meer een spetterend einde.Als 'm eerst de pot raakt links en dan naar de rechterkant voor ie in het water valt dan hoor je da mooi: *KEBAP*

Ja zeg, wat een joekel van een fout. Gelukkig dat het hier van den anoniem is.algoed dat partners enkel afknappen op dt-fouten![]()
Oei, maar voor de rest cava met u enzo? Tonerider en de airfryer in mijn wereld was dat toch een zekerheid.Sinds dat ik 2x in de week naar het frituur ga en voor de rest microgolf maaltijden koop, heb ik dat ding niet veel meer gebruikt.![]()
Oef gelukkig is er toch altijd MulanDie diepvries kebab van de Colruyt is lekker in de airfryer!![]()
Efkes alle stereotypen van de single man bevestigenSinds dat ik 2x in de week naar het frituur ga en voor de rest microgolf maaltijden koop, heb ik dat ding niet veel meer gebruikt.![]()

ik heb altijd al gezegd dat ik de typische doorsnee man ben. Het enige wat uit hoogtes bestaat in mijn leven zijn mijn cholestrolwaarden.Efkes alle stereotypen van de single man bevestigen![]()

Ik weet niet wat voor kolossen gullen eet maar ik moet deze samendrukken om hem in mijn mond te krijgen![]()

Als hij kan vallen in het water dan was het geen echte kebab. Van een echte is alles water en raakt hij heel de pot langs alle kanten.Als 'm eerst de pot raakt links en dan naar de rechterkant voor ie in het water valt dan hoor je da mooi: *KEBAP*
Dat is geen kebab. Echte kebab is even oud als die in de vriezer maar hangt ongekoeld aan een stok met vliegen op!Die diepvries kebab van de Colruyt is lekker in de airfryer!![]()
Da’s wel echte kebab als ge die een paar keer laat ontdooien en dan terug invriest he.Dat is geen kebab. Echte kebab is even oud als die in de vriezer maar hangt ongekoeld aan een stok met vliegen op!