Ze volgen mij dan ook op instagramDat is wel bedachtzaam dat ze ook bij de kebab rekening houden met de tomski presentatie: 70% van het eten buiten beeld houden.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze volgen mij dan ook op instagramDat is wel bedachtzaam dat ze ook bij de kebab rekening houden met de tomski presentatie: 70% van het eten buiten beeld houden.![]()

Normaal volgt een klant de zaak, niet andersom.Ze volgen mij dan ook op instagram![]()

Ik heb het al héél lang niet meer gegeten. Vroeger regelmatig wel gegeten tot twee vriendinnen er salmonella hebben opgelopen. In de bekendste pitazaak van het dorp nochtans. Sindsdien was het pita salmonella.Mijn ervaring met kebabben; heel veel goesting in hebben maar na 3 happen het beeld voor mij zien van een draaiende vleesbrok die er al 12 dagen hangt te zweten. Spijtig want het is wel heel lekker
Da zegt die van mij ook altijd tegen meIk weet niet wat voor kolossen gullen eet maar ik moet deze samendrukken om hem in mijn mond te krijgen![]()

Das een klein broodje
Neje, een heel groot bord!Das een klein broodje

En de kinders dan? Papa, mag ik proeven?
En de kinders dan? Papa, mag ik proeven?
Ik ben al lang blij dat er hier al een tijd niet meer over airfryers gesproken is.Zijn wij nu echt allemaal ne live update aan het volgen van Tomski en Pana die hunne kebap binnen spelen?![]()
Brengt ze nog op ideeënIk ben al lang blij dat er hier al een tijd niet meer over airfryers gesproken is.
Ja! Hebt gij iets beters te doen misschien?Zijn wij nu echt allemaal ne live update aan het volgen van Tomski en Pana die hunne kebap binnen spelen?![]()
Ja... klagen over jullie die de live update volgenJa! Hebt gij iets beters te doen misschien?

Ik wens u de kakkerij toeStraks live het kakske als de kebap gedeponneerd wordt.