Ik heb gisteren een sojatest gedaan. Heb die van kikkoman genomen.Had ik ook
5 dagen later toch een positieve soatest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gisteren een sojatest gedaan. Heb die van kikkoman genomen.Had ik ook
5 dagen later toch een positieve soatest.
Brengde mij enen? Ik zit in quarantaineOok al gezien. Vrijdag dagje rust en mijn middageten is bij deze al geregeld.

dieje rechtse met zen gitaar is idd nen tijger amai.
ik ben verliefd, denk ik.
zeg maar wanneer.
ik had het eigenlijk over de lavalampen.dieje rechtse met zen gitaar is idd nen tijger amai.
ik ben verliefd, denk ik.

twee proper lampen indeed.ik had het eigenlijk over de lavalampen.
No nut november, het de mensen ffkes moeilijk maken op den laatste dag ofwa![]()
hier ziet ge de lavalampen nog wat betertwee proper lampen indeed.
Nee, schone vondst wel, die zou t hier ook gerust is mogen komen spelen.
Thank me later!No nut november, het de mensen ffkes moeilijk maken op den laatste dag ofwa![]()
Ga je nu beweren dat je nog in de running bent?!?No nut november, het de mensen ffkes moeilijk maken op den laatste dag ofwa![]()

he wat een toevallige thumbnail.Thank me later!

aan haar broek te zien zit ze wel graag op haar knieënThank me later!

k durfde het niet zeggen maar een broek met gaten is echt gewoon geen goed idee, voor niemand, gratis tip aan alle vrouwen, mannen, transgenders, non binairen en weet ik veel welke opties er nog zijn, een broek met gaten in is géén goed idee. Niet doen. Nooit.aan haar broek te zien zit ze wel graag op haar knieën![]()
Ga je nu beweren dat je nog in de running bent?!?![]()

Een ganse maand niet klaarkomen vind ik voor een zeventiger haalbaarder dan voor een dertiger, ja!Tis alleen no nut he
En wtf daar zijn dus blijkbaar artikels over de spelregels geschreven.
![]()
Wat is ‘No Nut November’ en waarom zweren miljoenen mannen deze maand niet klaar te komen?
Hebt u een internetverbinding? Dan is de kans groot dat u op sociale media of het forum Reddit al geconfronteerd werd met ‘No Nut November’. De opzet is licht gesteld bizar. Mannen zweren om gedurende een maand niet te ejaculeren. Weinigen nemen het au sérieux, maar de meme kent een duistere...m.nieuwsblad.be