Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat krijg je als idioten denken dat ze alles mogen omdat ze "influencer" zijnOprechte glimlach.
Prank loopt uit de hand, 3 jaar cel voor influencers.![]()
3 jaar inmates nuOprechte glimlach.
Prank loopt uit de hand, 3 jaar cel voor influencers.![]()
Whiskey sour?Gisteren voor t eerst ooit whiskey sour gedronken.
Wat heb ik 35 jaar gemist, wtf.
Lekker he. Ik drink dat al jaren als apero.Gisteren voor t eerst ooit whiskey sour gedronken.
Lekker he. Ik drink dat al jaren als apero.

Whiskey sour?
op welke leeftijd gaat gij beginnen met uw eventuele kinderen alcohol te schenken, want er klopt iets niet in uw berekening imo.Gisteren voor t eerst ooit whiskey sour gedronken.
Nu pas ontdekt? Penicillin moet je ook eens proberen, gelijkaardig van ingrediënten maar dan met gember.Gisteren voor t eerst ooit whiskey sour gedronken.
op welke leeftijd gaat gij beginnen met uw eventuele kinderen alcohol te schenken, want er klopt iets niet in uw berekening imo.

Nu pas ontdekt? Penicillin moet je ook eens proberen, gelijkaardig van ingrediënten maar dan met gember.

Gelukkig voor die kinderenKijk, daarom blijf ik dus kinderloos![]()

Heerlijk in de zomer ! Indien je zijn broerke nog niet geprobeerd hebt, zeker de "Old Fashioned" eens een kans gevenGisteren voor t eerst ooit whiskey sour gedronken.
Ik heb er graag ook nog wat Angostura bitters bij, damn krijg al zin om ene te maken.Ja. Simpel eigenlijk gewoon whiskey, citroensap, suikersiroop en een eiwit.
Top!