LOL is de reden volgens u? Ok dan.
Als dat je inbreng is, moet je mss niets meer inbrengen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL is de reden volgens u? Ok dan.
Tgohja, als ik ga beginnen wenen hier over het immigratieprobleem in België zal ik probably stante pede gebanned worden en beschuldigd worden van "toogpraat". Dus "lol" voldoet gewoon denk ik.Ik zie er echt de humor niet van in.
Ahja logisch hé, als wij het eerste land waren waar de "buitenlandse" variant voorkwam, dan was het gewoon de Belgische variant.En toch eerste Europese land: https://www.theguardian.com/world/2...-may-pose-substantial-health-risk-sajid-javid
Dus kzat er nie ver van ^_^
Edgyness level 10000Ahja logisch hé, als wij het eerste land waren waar de "buitenlandse" variant voorkwam, dan was het gewoon de Belgische variant.
Edgyness level 10000
En jouw isolatie dan???gisteren in de media markt, echt een hele dikke dikke vent gezien
ik schat dat hij 150 kilogram woog.
maar hij had zo'n custom made mondmaskertje op, van zijn favoriete voetbalploeg, maar dat was echt vééél te klein.
zijn kin en wangen zaten er niet eens in, enkel zijn mond en neus bedekte het nauwelijks, en telkens zag je hem zo in ademen, de helft van dat mondmasker ging gewoon mee in zijn neus en mond, en kwam er telkens weer uit.
ongelofelijk hoe belachelijk hij er wel niet uit zag. Snap niet dat die kerel dat zelf niet door had.
hij stond zo met een media markt bediende uitleg te vragen, maar ik zag de angst op die bediende zijn gezicht, als die rekkertjes achter zijn oren het ooit zouden begeven, kreeg hij dat mondmasker gewoon als een schietlap in zijn gezicht.

Geïsoleerd binnen de Belgische grenzen weliswaar.En jouw isolatie dan???![]()
Sommige mensen glimlachen nu eenmaal uit dommigheidIk zie er echt de humor niet van in.
Zolang ge maar niet letterlijk in de kast getrokken geweest zijt.Alweer een exquis voorbeeld van het foutief gebruik van "letterlijk":
"Angèle toont kwetsbare kant in Netflix-docu : “Ik ben letterlijk uit de kast getrokken”"
:"D
Hij heeft zeker geen corona hé, smaakverlies is eigen aan een gewone bronchitis...En jouw isolatie dan???![]()
Ik dacht dat trump aanhangers van nature geen smaak hadden.Hij heeft zeker geen corona hé, smaakverlies is eigen aan een gewone bronchitis...
Helaas is dat nu aanvaard taalgebruik en betekenen zowel letterlijk als figuurlijk... FiguurlijkAlweer een exquis voorbeeld van het foutief gebruik van "letterlijk":
"Angèle toont kwetsbare kant in Netflix-docu : “Ik ben letterlijk uit de kast getrokken”"

Ik zou geen neen zeggen tegen een kast met Angèle in, knap meisje.Alweer een exquis voorbeeld van het foutief gebruik van "letterlijk":
Meer foto's van die floof aubOk, je zégt wel dat de McDonalds op is… maar is ie echt op? Echt-echt?
![]()
Hij heeft waarschijnlijk een emmer chloor gedronken of ingespoten. Everything is fine.En jouw isolatie dan???![]()