ugar
Well-known member
100% met je eens.Dit forum werkt echt met veel betere technologie dan het oude forum. Als vandaag of morgen blijkt dat 9lives toch blijft bestaan, zou ik al niet meer willen teruggaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100% met je eens.Dit forum werkt echt met veel betere technologie dan het oude forum. Als vandaag of morgen blijkt dat 9lives toch blijft bestaan, zou ik al niet meer willen teruggaan.
Ha. Da ken ik. Heb ook een braun. Zo’ kapotte scheerkop kan wreed fel knijpen in uw vel héDe laatste tijd vond ik het scheren met de Braun echt wel wat minder goed worden. En van de week vond ik het ook echt oncomfortabel... Die scheerkop was tot op de draad versleten, en die gaten waar dus 'razorsharp'...
![]()
Vandaag eindelijk en voor de eerste keer in enkele weken nog eens correct geschoren rondgelopen.

Hier een cuba librake + twitch lurken. Zelf gamen op een vrijdag avond is toch iets té veel effort vind ikGin tonickske en call of duty en paar onnozele comments op facebook zetten. Life is good my friends.
Hier een cuba librake + twitch lurken. Zelf gamen op een vrijdag avond is toch iets té veel effort vind ik

Merci voor de tip!Ik krijg hier net een FB comment van u op die tunnel in Brussel door in een whatsapp groep waar ik op zitGin tonickske en call of duty en paar onnozele comments op facebook zetten. Life is good my friends.

Ik krijg hier net een FB comment van u op die tunnel in Brussel door in een whatsapp groep waar ik op zit![]()

Hier een tonic met Grand Marnier en Hades op de Switch. Goed om te ontspannen na een werkweek. Meer moet het soms inderdaad niet zijnGin tonickske en call of duty en paar onnozele comments op facebook zetten. Life is good my friends.
.dat is hoe een verzekering hoort te werken, hé.Gisteren de factuur gehad van de week hospitalisatie van mijn zoontje (zelfde chronische aandoening als ik ook al hebben ze altijd gezegd dat het niet erfelijk was).
200 € voor de verzekering hoewel die wel nog zullen een factuur sturen want daar is een groot deel van de kosten omdat mama erbij moest blijven slapen, maar tot daar aan toe. 5500€ voor het ziekenfonds. Op die moment ben je toch blij dat je in België woont en je al die belastingen mag betalen. Je verstaat niet dat België niet failliet gaat.