Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Litteken is van na de operatie hé. Wss een zwelling op de plaats van haar schildklier. Zelf kijkt ge daar wat over omdat ge uzelf elke dag ziet (en dat dat beetje bij beetje komt).maar wat was nu eigenlijk het symptoom dat die kijker had opgemerkt? dat litteken achtige?
ha, dacht dat die foto van het eerste interview was. how stupid of me.Litteken is van na de operatie hé. Wss een zwelling op de plaats van haar schildklier. Zelf kijkt ge daar wat over omdat ge uzelf elke dag ziet (en dat dat beetje bij beetje komt).
Edit: maar het was dus geen kanker, vraag me dan af of die verwijdering dan wel nodig was
maar we kijken er naar uit 
Commentaar in de gazet was: het mocht geen jongen zijn, we hadden nooit een kans.T wordt een vrouwke als nieuwe K3.
Uitermate terecht.

De (poging tot) mannen die meededen waren toch ook stuk voor stuk slecht? Dat er 2 zonder uitstraling of enig talent tot gisteren mochten meedoen is eigenlijk het bewijs dat de "jongens" een voordeel hadden tegenover de "meisjes".Commentaar in de gazet was: het mocht geen jongen zijn, we hadden nooit een kans.
Nee, ge zijt gewoon ne slechte verliezer![]()
Calvin Klein had precies klanten teveel.
Nochtans perfect begrijpelijk. Zij weten dat niet. En vlak voor de meeste honden die iemand beten, vertelde de eigenaar nog 'Hij doet niets'Idd... Op een gegeven moment moesten ze zelf even stoppen omdat hun ouder zoontje zijn schoen moest binden, en ik had geen zin om ook te stoppen, dus gewoon gepasseerd. Je zag echt de angst in die hun ogen, om als ik dan 10m verder was te zeggen tegen elkaar dat het mooie, maar veel te grote beesten zijn.
Ik snap wel dat ze indrukwekkend kunnen zijn (zeker de wolf die alles extreem aanstaart met zijn gele ogen), maar ze lopen letterlijk tegen mijn benen, zo extreem bang heb ik er toch nog niet veel gezien.

Ze hebben de o vergeten.IKBENTNI als nrplaat op een bmw M4![]()
Idd echt hatelijk. Ik probeer soms ook hen duidelijk te maken dat hij zou bijten (ook al is het niet zo) en dan nog zeggen ze "maar nee hij zal niks doen" Is dan idd ook wel zo, maar ondertussen sta je daar wel met een trekkende enthousiaste hond.Het omgekeerde vind ik dan weer vervelend: mensen die in het voorbij lopen hun hand uitsteken naar mijn hond om te aaien, of een klikkend geluid maken om zijn aandacht te trekken.
Zo eens een vrouw met een boodschappentas die naar hem klikte. Ik gebruik dat geluid om hem traktaties te geven, dus hij dacht dat hij iets ging krijgen en trok meteen enthousiast richting die vrouw, die dan ineens hoogst unamused was toen hij geïnteresseerd haar boodschappen besnuffelde.![]()