Je glimlach van vandaag

maar wat was nu eigenlijk het symptoom dat die kijker had opgemerkt? dat litteken achtige?
Litteken is van na de operatie hé. Wss een zwelling op de plaats van haar schildklier. Zelf kijkt ge daar wat over omdat ge uzelf elke dag ziet (en dat dat beetje bij beetje komt).

Litteken is van na de operatie hé. Wss een zwelling op de plaats van haar schildklier. Zelf kijkt ge daar wat over omdat ge uzelf elke dag ziet (en dat dat beetje bij beetje komt).

Edit: maar het was dus geen kanker, vraag me dan af of die verwijdering dan wel nodig was
ha, dacht dat die foto van het eerste interview was. how stupid of me.

heb dat nog wel eens gehoord: iemand die een plekske bij iemand had opgemerkt en hem/haar erop wees en dat bleek huidkanker te zijn. Geen idee meer echter van de exacte omstandigheden. Moet wel speciaal zijn als ge zo iets opmerkt en ook zo een leven redt.

Beide kinderen zijn al 3j lid van athletiek club (HCO), dit zonder verplichting om mee te doen aan wedstrijden wat we wel tof vonden.
Komen ze zo vrijdag na de training af met "Er is een wedstrijd in Roeselare, mogen we daar eens aan deelnemen?"

Tuurlijk da! De jongsten zen pronostiek (door zichzelf voor zichzelf) was top 3, den oudsten schatte eerder laatste 10 in.
Deelnemen is belangrijker dan winnen ;) maar we kijken er naar uit (y)

Commentaar in de gazet was: het mocht geen jongen zijn, we hadden nooit een kans.

Nee, ge zijt gewoon ne slechte verliezer :laugh:
De (poging tot) mannen die meededen waren toch ook stuk voor stuk slecht? Dat er 2 zonder uitstraling of enig talent tot gisteren mochten meedoen is eigenlijk het bewijs dat de "jongens" een voordeel hadden tegenover de "meisjes".

blinds.gif

Eindelijk nog eens goeie regen, we zitten al aan 90mm en zie er nog niet naar uit dat zal stoppen de komende uren.

Nadeel is dat straks weer texts en call zal krijgen met mensen die niet uit hun huis geraken of niet naar hun huis toe kunnen geraken. Meeste hebben schrik om door riviertjes te rijden die er nu zijn door de regen.

Idd... Op een gegeven moment moesten ze zelf even stoppen omdat hun ouder zoontje zijn schoen moest binden, en ik had geen zin om ook te stoppen, dus gewoon gepasseerd. Je zag echt de angst in die hun ogen, om als ik dan 10m verder was te zeggen tegen elkaar dat het mooie, maar veel te grote beesten zijn. :unsure:
Ik snap wel dat ze indrukwekkend kunnen zijn (zeker de wolf die alles extreem aanstaart met zijn gele ogen :p ), maar ze lopen letterlijk tegen mijn benen, zo extreem bang heb ik er toch nog niet veel gezien.
Nochtans perfect begrijpelijk. Zij weten dat niet. En vlak voor de meeste honden die iemand beten, vertelde de eigenaar nog 'Hij doet niets'
Mijn schoonbroer loopt al heel zijn leven rond met een litteken van een hond die niets deed

Het omgekeerde vind ik dan weer vervelend: mensen die in het voorbij lopen hun hand uitsteken naar mijn hond om te aaien, of een klikkend geluid maken om zijn aandacht te trekken.

Zo eens een vrouw met een boodschappentas die naar hem klikte. Ik gebruik dat geluid om hem traktaties te geven, dus hij dacht dat hij iets ging krijgen en trok meteen enthousiast richting die vrouw, die dan ineens hoogst unamused was toen hij geïnteresseerd haar boodschappen besnuffelde. 🙃

Laatst bewerkt:
Net mijn eerste bestelling gedaan bij Gorillas. 15€ korting op een bestelling van 25€. 25€ aan trappisten voor 11,8€ (want 1,8€ leveringskosten) 😂

Het omgekeerde vind ik dan weer vervelend: mensen die in het voorbij lopen hun hand uitsteken naar mijn hond om te aaien, of een klikkend geluid maken om zijn aandacht te trekken.

Zo eens een vrouw met een boodschappentas die naar hem klikte. Ik gebruik dat geluid om hem traktaties te geven, dus hij dacht dat hij iets ging krijgen en trok meteen enthousiast richting die vrouw, die dan ineens hoogst unamused was toen hij geïnteresseerd haar boodschappen besnuffelde. 🙃
Idd echt hatelijk. Ik probeer soms ook hen duidelijk te maken dat hij zou bijten (ook al is het niet zo) en dan nog zeggen ze "maar nee hij zal niks doen" Is dan idd ook wel zo, maar ondertussen sta je daar wel met een trekkende enthousiaste hond.

Ik wil dan ook niet dat hij met zijn modderpoten heel hun kleren besmeurd, maar eigenlijk moeten ze het maar weten als hij er bovenop springt met zijn vuile poten en hun kleren onderkwijlt.

Terug
Bovenaan