Jezus, als het is om depri te doen, ga naar de ergernissen/ ik ben depressief thread he.mijn emoties
#edgie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus, als het is om depri te doen, ga naar de ergernissen/ ik ben depressief thread he.mijn emoties
#edgie
Jezus, als het is om agressief te doen, ga dan naar de Amerika/corona thread he.Jezus, als het is om depri te doen, ga naar de ergernissen/ ik ben depressief thread he.
En wat vond uw man daar van?Ik ga ook altijd aan de kant, hond tegen de muur, ik ernaast en dan plaats om te passeren zodat ik het buffer ben.
Wekt bij de meeste wel een goeie vibe op, want krijg vaak "amai, die luistert goed!" te horen.
Terwijl ik dan maar denk "en kom vooral niet te dicht!"![]()

Dat was humor, nest! Ik weet het, het ontbreekt je er vaak aan, maar dacht nu wel dat je het zou herkennenJezus, als het is om depri te doen, ga naar de ergernissen/ ik ben depressief thread he.

Ik prefereer de ergernissen op de weg thread daarvoor.Jezus, als het is om agressief te doen, ga dan naar de Amerika/corona thread he.
Pot ketel zwart.Dat was humor, nest! Ik weet het, het ontbreekt je er vaak aan, maar dacht nu wel dat je het zou herkennen![]()
Die was er dan vooral niet bij, anders zou hij vaak: "geef ik 'm anders met jou mee?" Gehoord hebben.En wat vond uw man daar van?![]()

Slechte humor is idd ook humor...Pot ketel zwart.
Die was er dan vooral niet bij, anders zou hij vaak: "geef ik 'm anders met jou mee?" Gehoord hebben.![]()
Dat was humor, @mulan! Ik weet het, het ontbreekt je er vaak aan, maar dacht nu wel dat je het zou herkennen![]()
Hehe, zou ik wel eens durven pikken: "nee, je hebt vandaag al een kindje gebeten, 1 per dag hebben we afgesproken!"Mensen lopen zelfs schuw van onze Golden Retriever. Als we zo een bangerik voorbij wandelen zeg ik altijd tegen Hercule ‘neen, dat is geen lekker hapje, wacht op de volgende’. Als ze mij vragen of hij bijt is mijn standaard antwoord ‘hij niet maar ik wel’. (Behalve snarky zijn begrijp ik angst voor honden natuurlijk wel en ik zal mijn Golden nooit aan iemand opdringen)

Is die dochter spiderwoman? En zoniet, hoe was de landing? Heeft ze speciale schoenen? Is ze dan 2 meter hoog horizontaal tegen de verticale muur blijven staan tot de poes weg was?Tja, ik wel hoor. De dochter van mijn broer durft niet meer buiten te komen als ze een poes in de tuin ziet. Die nog 2 meter hoog tegen een verticale muur zien lopen van angst door een loslopende hond. Maar als je dan echt zo angstig bent, steek dan de straat over of stop gewoon tot het gevaar gepasseerd is. Om daar om de 30 sec te checken op gevaar is imo ook te belachelijk.
Ik zeg gewoon dat ze niet bang moeten zijn dat hij geen varkensvlees lust..Hehe, zou ik wel eens durven pikken: "nee, je hebt vandaag al een kindje gebeten, 1 per dag hebben we afgesproken!"![]()
En kunnen ze daarmee lachen bij u op de bureau?Ik zeg gewoon dat ze niet bang moeten zijn dat hij geen varkensvlees lust..
Ik ga @nestorius de moeite besparen en het zelf zeggen: "flikken kunnen met niks lachen."En kunnen ze daarmee lachen bij u op de bureau?
Veel flikken hier.Ik ga @nestorius de moeite besparen en het zelf zeggen: "flikken kunnen met niks lachen."