Je glimlach van vandaag

Verjaardagsetentje van begin dit jaar gaat door (nog net voor die mondmasker zever) en daarna twintig uur aan een stuk quizzen :love: .

En ik heb wel echt veel te weinig geslapen daarvoor maar k heb ne namiddag verlof :love: .

Twee mensen zijn alvast opgepakt: een man en vrouw die hun deel van het gratis geld bijeenzochten en zichzelf per ongeluk buiten hun auto sloten. Ze blokkeerden de rijbaan, konden de plek niet meer verlaten en mochten dus meekomen met de politie.
Je bedenkt het toch zelf niet :laugh:.

Vandaag is het national meeting van onze beroepsvereniging. Bij één van de wetenschappelijke presentaties werd één van mijn (weinige) artikels geciteerd. Was toch een beetje trots toen ik mijn naam op het grote scherm zag staan, ookal heb ik een hekel aan het schrijven van artikels 😅

Ik tegen de laatste klant in de zaak, stipt om 18:00 wanneer mijn weekend begint:

cU5TOvY.gif

Gaan wandelen met de honden vanmiddag. Ik zie in tegenrichting een koppel met kinderwagen afkomen. Zo'n 100m voor we moeten kruisen zie ik die zich omdraaien en zowat elke halve minuut zich eens omdraaien om te zien of ik niet te dicht kwam. :lol:

Idd... Op een gegeven moment moesten ze zelf even stoppen omdat hun ouder zoontje zijn schoen moest binden, en ik had geen zin om ook te stoppen, dus gewoon gepasseerd. Je zag echt de angst in die hun ogen, om als ik dan 10m verder was te zeggen tegen elkaar dat het mooie, maar veel te grote beesten zijn. :unsure:
Ik snap wel dat ze indrukwekkend kunnen zijn (zeker de wolf die alles extreem aanstaart met zijn gele ogen :p ), maar ze lopen letterlijk tegen mijn benen, zo extreem bang heb ik er toch nog niet veel gezien.

Idd... Op een gegeven moment moesten ze zelf even stoppen omdat hun ouder zoontje zijn schoen moest binden, en ik had geen zin om ook te stoppen, dus gewoon gepasseerd. Je zag echt de angst in die hun ogen, om als ik dan 10m verder was te zeggen tegen elkaar dat het mooie, maar veel te grote beesten zijn. :unsure:
Ik snap wel dat ze indrukwekkend kunnen zijn (zeker de wolf die alles extreem aanstaart met zijn gele ogen :p ), maar ze lopen letterlijk tegen mijn benen, zo extreem bang heb ik er toch nog niet veel gezien.
Tja, ik wel hoor. De dochter van mijn broer durft niet meer buiten te komen als ze een poes in de tuin ziet. Die nog 2 meter hoog tegen een verticale muur zien lopen van angst door een loslopende hond. Maar als je dan echt zo angstig bent, steek dan de straat over of stop gewoon tot het gevaar gepasseerd is. Om daar om de 30 sec te checken op gevaar is imo ook te belachelijk.

lol, ik steek het straat ook over hoor als ik iemand tegen kom met een grote hond. 't is niet omdat ze tegen uw been plakken dat ze geen onverwachte uithaal kunnen doen he. Ik ben ooit gebeten door een hond die op commando van de baas mooi was gaan zitten om mij door te laten. En net als ik passeerde jumpte die recht en beet hij me in de heup. Dus dat beenplakken means shit voor iemand die angst heeft voor honden.

lol, ik steek het straat ook over hoor als ik iemand tegen kom met een grote hond. 't is niet omdat ze tegen uw been plakken dat ze geen onverwachte uithaal kunnen doen he. Ik ben ooit gebeten door een hond die op commando van de baas mooi was gaan zitten om mij door te laten. En net als ik passeerde jumpte die recht en beet hij me in de heup. Dus dat beenplakken means shit voor iemand die angst heeft voor honden.
Mss wel. Nu, als ik moet kruisen met een fietser of loper, moeten ze liggen in de graskant op een afstand dat ze niet kunnen uithalen door dat ik de leiband kort hou, maar dat doet natuurlijk ver van iedereen.

Ik zou ook bijten op een man van middelbare leeftijd met een bruine pet op als hond :unsure:

Terug
Bovenaan