Je glimlach van vandaag

Dikke proficiat!

Als ik toch een tip mag geven zodat je nog wat langer op die roze wolk kan blijven zitten: ga nu nog niet lezen in de thread van (toekomstige) ouders.

De thread is wel uitermate geschikt om te helpen relativeren eens je dan toch van de roze wolk gevallen bent. :unsure:
Haha, je gaat binnen x aantal maand zo blij zijn als hij/zij uit de buik is en in je armen.
Na 2 jaar zou je willen dat je ze soms eens kan terugduwen :scream:

Geen idee hoe aangenaam dat is voor je partner. Probeer het en laat het ons weten.

Aangezien het een anoniem forum is en ik het momenteel nog tegen niemand kan zeggen, maar van de daken wil schreeuwen, kan deze hier wel. Ik weet sinds deze morgen dat ik voor de eerste keer papa word 😍.
Proficiat. Geniet maar van deze periode want ze is snel voorbij.

Vrouw en haar praktijk die zijn overgeschakeld naar MacOS, want dat werkt veel beter als Windows.
Had er wat tegen geadviseerd (zeker in de medische sector is MacOS echt zeer slecht ondersteund), maar ze wisten beter.
Een half jaar later: vrouw neemt nog altijd mijn Windows laptop mee naar haar werk, want die haar MacBook Pro crasht om de drie uur :LOL:.
Geen idee wat ze daar me die toestellen doen, maar nen MBP die om de 3u crasht zonder aanleiding geloof ik weinig tot niets van.

Nice! Blijf maar goed op die roze wolk zitten. Mijn dochter is nu 14 maanden en 2 weken en ik ben nog altijd niet van die roze wolk gedonderd. Hopelijk een zorgeloze zwangerschap, maar steun uw madam maar goed.

Proficiat man!
Geboorte van een kind is iets van de mooiste dingen die je kan overkomen.

Dikke proficiat!

Als ik toch een tip mag geven zodat je nog wat langer op die roze wolk kan blijven zitten: ga nu nog niet lezen in de thread van (toekomstige) ouders.

De thread is wel uitermate geschikt om te helpen relativeren eens je dan toch van de roze wolk gevallen bent. :unsure:

Haha, je gaat binnen x aantal maand zo blij zijn als hij/zij uit de buik is en in je armen.

Bedankt iedereen! Haha, sinds we aan 't proberen zijn betrap ik mezelf er op dat ik vaak eens in die thread ga lezen. Relativeert inderdaad wel! Het is nog maar pril, dus nog even voetjes op de grond.

Geen idee wat ze daar me die toestellen doen, maar nen MBP die om de 3u crasht zonder aanleiding geloof ik weinig tot niets van.
Ik werk ook als developer in de medische sector en we hebben een gedeeld developer field (50/50 windows/mac) en er zijn best wel wat externe applicaties (scanners, boren, ...) die problemen geven op mac wegens niet goed ondersteund. Dus kan wel degelijk liggen aan de externe hardware in medische sector.

Mijn sleutels terug gevonden!!!

Wij zijn zo es van reis teruggekomen met beide huissleutels weg. Blijkbaar in het begin van de vakantie ergens in een zijtas van een koffer gestoken voor de veiligheid en allebei vergeten.

op de oprit alles kunnen opendoen om te zien waar ze zaten, natuurlijk in een zijzak van de laatste tas die we vasthadden :lol:

Wij zijn zo es van reis teruggekomen met beide huissleutels weg. Blijkbaar in het begin van de vakantie ergens in een zijtas van een koffer gestoken voor de veiligheid en allebei vergeten.

op de oprit alles kunnen opendoen om te zien waar ze zaten, natuurlijk in een zijzak van de laatste tas die we vasthadden :laugh:
Ahja natuurlijk de laatste tas die je vasthad, waarom zou je nog verder zoeken als je de sleutels eenmaal gevonden hebt?

middagwandeltochtje, het begint nu toch van fris naar koud te gaan. we hebben een heerlijk warme herfst gehad.

en nu een warme soep om de aanbevolen zouthoeveelheid in mijn lichaam op pijl te houden.

(daarna mss wat werk verzet krijgen; wie weet)

Terug
Bovenaan