Je glimlach van vandaag

Vrouw en haar praktijk die zijn overgeschakeld naar MacOS, want dat werkt veel beter als Windows.
Had er wat tegen geadviseerd (zeker in de medische sector is MacOS echt zeer slecht ondersteund), maar ze wisten beter.
Een half jaar later: vrouw neemt nog altijd mijn Windows laptop mee naar haar werk, want die haar MacBook Pro crasht om de drie uur :LOL:.

Product Owner van 2 teams maar enkel als "rol" en niet als functie.
IT Manager verlaat bedrijf, als afscheid heeft hij blijkbaar met HR geregeld dat ik morgen de functie zal toegewezen krijgen
Gesprek met onze business partner is ingepland, ben eens benieuwd :love:

I had you in the first part, didn't I ;)
Kon bijna in ergernissen terecht komen ^^

Vrouw en haar praktijk die zijn overgeschakeld naar MacOS, want dat werkt veel beter als Windows.
Had er wat tegen geadviseerd (zeker in de medische sector is MacOS echt zeer slecht ondersteund), maar ze wisten beter.
Een half jaar later: vrouw neemt nog altijd mijn Windows laptop mee naar haar werk, want die haar MacBook Pro crasht om de drie uur :LOL:.
Heb al 15 jaar Mac's en crashes heb ik misschien 2 keer meegemaakt. Moet toch aan third party software liggen dan?

Aangezien het een anoniem forum is en ik het momenteel nog tegen niemand kan zeggen, maar van de daken wil schreeuwen, kan deze hier wel. Ik weet sinds deze morgen dat ik voor de eerste keer papa word 😍.

Aangezien het een anoniem forum is en ik het momenteel nog tegen niemand kan zeggen, maar van de daken wil schreeuwen, kan deze hier wel. Ik weet sinds deze morgen dat ik voor de eerste keer papa word 😍.
Nice! Blijf maar goed op die roze wolk zitten. Mijn dochter is nu 14 maanden en 2 weken en ik ben nog altijd niet van die roze wolk gedonderd. Hopelijk een zorgeloze zwangerschap, maar steun uw madam maar goed.

Proficiat man!
Geboorte van een kind is iets van de mooiste dingen die je kan overkomen.

Dikke proficiat!

Als ik toch een tip mag geven zodat je nog wat langer op die roze wolk kan blijven zitten: ga nu nog niet lezen in de thread van (toekomstige) ouders.

De thread is wel uitermate geschikt om te helpen relativeren eens je dan toch van de roze wolk gevallen bent. :unsure:

Terug
Bovenaan