Je glimlach van vandaag

Nee maar hij is wel gepasseerd en heb hem aangemoedigd 😅
Was leuk de mensen zo aanmoedigen, onverwacht top sfeer.

Ook een pak 50-60 en denk zelfs 70-igers gezien. Ongelooflijk gewoon.
Indrukwekkend 🙌
Ik had een collega van 62 die ultraloper was en zowat heel de bende hier gewoon in de vernieling zou lopen in een marathon.

Ik ben 45 en geraak soms de trap al niet meer op :laugh:

Damn knee.
VKWR_E3ENmLeb_aU-5Kx_uFkJBOwdgNJ1nI1buKjDFbFHLvcW4TsF-IlazsShvv_xEZ_kkNIhVxdvcEETWHpcwD_9JLtHIndB0BjQtkqQVSmHf9TEmxJ6w8d2CoYfe9I_za-GTcK3yl57VC7Vz34x4akJRcCfq-ZGBM

Feest van de dynastie. Heerlijk. Feestdagje terwijl de kinderen naar school zijn en de vrouw werken. Uitgeslapen, grote wandeling gedaan met de hond, nu burger King (met gratis hamburger omdat het koningsdag is) dan eens in Kortrijk rond slenteren.

En dan om 17u begint de stress weer, maar ik ga er tegen kunnen. 😁

Feest van de dynastie. Heerlijk. Feestdagje terwijl de kinderen naar school zijn en de vrouw werken. Uitgeslapen, grote wandeling gedaan met de hond, nu burger King (met gratis hamburger omdat het koningsdag is) dan eens in Kortrijk rond slenteren.

Ik heb hier een hele takenlijst gekregen...
Kheb mijn been wel stijf gehouden bij 1u gamen.

inderdaad vandaag is zowat den enige dag dat ik zeg vive la république.

Ah nee wacht :unsure: .

Terug
Bovenaan