Je glimlach van vandaag

Ik zou bijgot niet weten waarom ik zou wenen als gij gaat fietsen. Tenzij ge ook weer zo'n vuile wielerterrorist zijt die continue mensen die zich nuttig bezighouden zit te ambeteren.
Ja idd.. Dan zou ik het ook niet weten waarom jij zou wenen aangezien nuttig bezig houden niet van toepassing is.

Iemand nood aan een nieuwe collectie? Hier kun je alvast flink mee van start :rofl:

Iemand nood aan een nieuwe collectie? Hier kun je alvast flink mee van start :rofl:

Is dat de die van dat mopke?

als ge na de seks vroeg of het goed was zei ze dat je iets mocht kiezen van het 1ste, 2de of derde schap :lol:

Na zes jaar is de Golden Retriever de trap opgelopen en slaapt hij op bed! Op mijn plaats dus manlief slaapt of in kleermakerzit of op de grond.
Ftfy 😇

Kleine tip, den onze sliep soms ook bij ons: zorg dat hij met zijn rug naar jou ligt, niet met de poten. Als hij al dromend beslist dat hij een galopperend paard of een stampende geit is, heb jij er geen last van!

Kleine tip: Neem eens geen beesten in uw bed, dat snap ik nu eens echt niet... en helemaal niet een beest zoals een Golden of een Mechelaar. Dat is toch gewoon vragen achter een slechte nachtrust?

Kleine tip: Neem eens geen beesten in uw bed, dat snap ik nu eens echt niet... en helemaal niet een beest zoals een Golden of een Mechelaar. Dat is toch gewoon vragen achter een slechte nachtrust?
Helemaal mee eens hoor, ik ben diegene die 'm verbannen heeft uit bed én uit de slaapkamer 😁

Daarom mocht ik dus niet bij mijn vrouw en haar vriendin slapen. #beestinbed

Ik zou t pertang nog zie zitten vroeger als kind dikwijls met aantal katten en een terriër in een (dubbel) bed gelegen, was fantastisch :) .

Terug
Bovenaan