Je glimlach van vandaag

Is je man daar ook oprecht trots op?
Zonder zwans zijn die zelfredzaamheden wel een big deal. Dit jaar ligt de nadruk in de klas op al die kleine dingen, ook persoonlijke hygiëne en zo dus als hij die dingen als automatisme begint over te nemen is dat reden voor blijdschap. Mijn man zelf gebruikt nog vaak zijn sokken en onderbroeken als kruimelspoor om niet verloren te lopen tussen kamer en badkamer.

Zonder zwans zijn die zelfredzaamheden wel een big deal. Dit jaar ligt de nadruk in de klas op al die kleine dingen, ook persoonlijke hygiëne en zo dus als hij die dingen als automatisme begint over te nemen is dat reden voor blijdschap. Mijn man zelf gebruikt nog vaak zijn sokken en onderbroeken als kruimelspoor om niet verloren te lopen tussen kamer en badkamer.
Zou hier ook al veel discussies voorkomen hebben moesten ze dat er op die leeftijd geleerd hebben.

Liever een zwarte met dreads? :unsure:
Yep. Het is een vooroordeel van mij é, ik geef dat toe en het is niet cool van mij en ik probeer ook wel om mijzelf terecht te wijzen maar tiener zijnde in de late jaren ‘90 heb je ervaring met white dreadlocks en those boys be damned fools. Alle excuses als er anno 2021 een betere collectie is.

Yep. Het is een vooroordeel van mij é, ik geef dat toe en het is niet cool van mij en ik probeer ook wel om mijzelf terecht te wijzen maar tiener zijnde in de late jaren ‘90 heb je ervaring met white dreadlocks en those boys be damned fools. Alle excuses als er anno 2021 een betere collectie is.
Ik en mijn eind jaren 90 dreadlocks willen graag sorry zeggen voor als we je jong hartje gebroken hebben.

Kunt toch niet rond dit meesterwerk der dreadgelockte skaterboys

Kunt toch niet rond dit meesterwerk der dreadgelockte skaterboys

Het kan natuurlijk ook een moederlijk voorgevoel zijn dat ik er zo binnen een paar jaar 2 ga hebben… Ik zal het hen niet verbieden, misschien gewoon een paar jaar doen alsof ik gewoon de nanny ben. Of Zweedse Au Pair spelen, is nog leuk voor mijne vent ook.

Alle excuses als er anno 2021 een betere collectie is.
Huidige collectie:
nrm_1421159831-485951717.jpg

Die gescheerde benen zouden je laten wenen bij je mama halverwege mijn fietsritjes.

In de winter zijn ze trouwens niet geschoren. Dus tot en met maart geen geschoren benen mopjes meer!
Ik zou bijgot niet weten waarom ik zou wenen als gij gaat fietsen. Tenzij ge ook weer zo'n vuile wielerterrorist zijt die continue mensen die zich nuttig bezighouden zit te ambeteren.

Terug
Bovenaan