Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar doen wij hier niet aan mee hè makker, enkel "the inner circle" (die niet gedefinieerd is) mag dat doen!enjoying the banter![]()

die legging?Vooral hopen dat hij niet uitgeleverd wordt aan België, maar daar lekker kan blijven
Ik ga die aan mijn zonen tonen en zeggen dat dit het ontstaan van de Grand Canyon was.
Ikke den de 4 volgende :Ik toen jij tiener was!
(Geen grap, eerste CD die ik kreeg toen we EINDELIJK een cd-speler hadden, was eentje van The King)
.Nu gaan we niet doen alsof ik naar boven én beneden zou raken zonder mezelf en/of anderen te verwonden hè!

Ach, ik dacht dat ik @Tonerider onder u zag liggen.Nu gaan we niet doen alsof ik naar boven én beneden zou raken zonder mezelf en/of anderen te verwonden hè!![]()
de persoon naast mij op de bus zag het duidelijk zitten
Die ziet er anders behoorlijk verwond uit.Nu gaan we niet doen alsof ik naar boven én beneden zou raken zonder mezelf en/of anderen te verwonden hè!![]()
Fatshamer!Ik ga die aan mijn zonen tonen en zeggen dat dit het ontstaan van de Grand Canyon was.
Ik wacht met reserveren tot hij zindelijk is!Mijn zoon van 7: en dan doe ik nu mijn ondergoed in de wasmand.
Ik open bij deze dus de wachtlijst voor wie deze nu al perfecte man wil reserveren voor een dochter.
Dedju, dacht ik het te kunnen doorschuiven…Ik wacht met reserveren tot hij zindelijk is!
Is je man daar ook oprecht trots op?Mijn zoon van 7: en dan doe ik nu mijn ondergoed in de wasmand.
Ik open bij deze dus de wachtlijst voor wie deze nu al perfecte man wil reserveren voor een dochter.