tenzij hem voor het zingen de kerk uitging.Trouwens. Dat koppel deed toch letterlijk wat de pastoor gezegd heeft; ‘ga en vermenigvuldig u’
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tenzij hem voor het zingen de kerk uitging.Trouwens. Dat koppel deed toch letterlijk wat de pastoor gezegd heeft; ‘ga en vermenigvuldig u’
Lijken me gehoorzamende christenen: "Ga heen en vermenigvuldig u" zijn ze in iig aan het bewerkstelligen.Heb t filmpke gezien. Denk da er al erger dingen in de kerk gebeurd zijn![]()
Sharen is caren!Heb t filmpke gezien. Denk da er al erger dingen in de kerk gebeurd zijn![]()
Verkeerde gaatjeLijken me gehoorzamende christenen: "Ga heen en vermenigvuldig u" zijn ze in iig aan het bewerkstelligen.
Het was voor het werk

Ook al tegengekomen, alleen nog bij vrouwen. Wat wil dat nu eigelijk zeggen?Proffen die hun mails afsluiten met "Naam (hij/hem/zijn)" hitten echt different.![]()
Jij bent nochtans pan seksueel.Ook al tegengekomen, alleen nog bij vrouwen. Wat wil dat nu eigelijk zeggen?
Ik ben niet goed mee met die wokeshizzle.
Kheb het zelf eens uitgezocht. Wat een onzin.Ook al tegengekomen, alleen nog bij vrouwen. Wat wil dat nu eigelijk zeggen?
Ik ben niet goed mee met die wokeshizzle.

Help mij dan eens, want ik. snap het niet?Kheb het zelf eens uitgezocht. Wat een onzin.![]()

Dat is om aan te geven hoe je aangesproken wil worden. Wil je aangesproken met mevrouw Lint (ook al ben je een man) in mails dan moet je zetten (zij/ze/haar...).Help mij dan eens, want ik. snap het niet?

wie loopt er nu ook rond met een nylonkous over zijn kopAgent houdt Kanye West onder schot in Wijnegem: “Ik dacht dat het gedaan was met mij”
Welkom in de ghetto, Kanye.
Agent houdt Kanye West onder schot in Wijnegem: “Ik dacht dat het gedaan was met mij”
Welkom in de ghetto, Kanye.