Nee, dat is voor frieten en bier in het parlement dan.Krijg je dat dan ook terug als ze teveel vragen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat is voor frieten en bier in het parlement dan.Krijg je dat dan ook terug als ze teveel vragen?
Wist niet dat @Tomski daar werkt.Nee, dat is voor frieten en bier in het parlement dan.
Ja had er ook niet zoveel van verwacht, maar naar Belgische normen zijn die toch redelijk spicy. Perfect with beer ook, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.Jalapeno cheese chips van lays mee om es te proberen. Boven verwachting! Een keer een product waar een paar pepers op staan dat echt wel wat pikant is. (maar ook niet effectief zo pikant als het aantal pepers dat erop staan. In Aziatische landen zouden ze er es goed mee lachen.)

Bij die eerste lees ik "niet gevagine(e)rd"Vandalen besmeuren Stadshal en Campus Boekentoren met graffiti tegen coronapas | Foto
Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de weekwww.pzc.nl

Goed om te weten, dat komt van pas komend weekend!975€ terugkrijgen van de belastingen![]()
Geen idee wat je prijzen zijn, maar ik had het toch goedkoper ingeschat.Goed om te weten, dat komt van pas komend weekend!

Oh ga maar eens naar de FACTS-beurs.Ik dacht altijd dat ik zowat de enige vrouwelijke comic/graphic novel-fan moest zijn.
Er staat daar sowieso altijd al weinig volk bij (in de bib), laat staan vrouwen.
Kwam er ineens een vrouwelijke collega naar mij:
"Ben je op zoek naar strips voor jezelf? Ja?"
*Pakt een willekeurige graphic novel*
"Dan moet je zeker deze eens lezen! [...] Ik vind strips zelf ook heel leuk!"
Dus ja. Leuk om toch eens een gelijkgestemde te vinden.
Prima voor de km-vergoeding. Toch ?Net weer gecontacteerd door een West-Vlaams "recruitment agency". Dat ze 2 zeer interessante functies hadden die volledig in lijn lagen met mijn profiel, regio Ieper/Kortrijk. Operator Hefwerktuigen of anders misschien liever Safety Inspector chemische processen?
Toch wel ook echt 2 gelijkaardige functies, inderdaad. Passen ook perfect als logische carrièrestap voor een elektrotechnisch installateur uit midden-limburg.....

In Rusland vlieg je voor minder in de cel
.
Mss is die heftruck dan ook uw bedrijfswagen?Net weer gecontacteerd door een West-Vlaams "recruitment agency". Dat ze 2 zeer interessante functies hadden die volledig in lijn lagen met mijn profiel, regio Ieper/Kortrijk. Operator Hefwerktuigen of anders misschien liever Safety Inspector chemische processen?
Toch wel ook echt 2 gelijkaardige functies, inderdaad. Passen ook perfect als logische carrièrestap voor een elektrotechnisch installateur uit midden-limburg.....

Al maar goed dat ze geen witte sokken aan haddenHeb t filmpke gezien. Denk da er al erger dingen in de kerk gebeurd zijn![]()

Chew, Fables, Y The Last Man en Locke & Key moet ge lezen. (En niet die netflix crap bezien). You’re welcome.Ik dacht altijd dat ik zowat de enige vrouwelijke comic/graphic novel-fan moest zijn.
Er staat daar sowieso altijd al weinig volk bij (in de bib), laat staan vrouwen.
Kwam er ineens een vrouwelijke collega naar mij:
"Ben je op zoek naar strips voor jezelf? Ja?"
*Pakt een willekeurige graphic novel*
"Dan moet je zeker deze eens lezen! [...] Ik vind strips zelf ook heel leuk!"
Dus ja. Leuk om toch eens een gelijkgestemde te vinden.