Je glimlach van vandaag

Die schaapjes lopen nu te dromen van home cooked food en dan worden ze op resto gesleept, ocharme!

Een normaal iemand zou zich nu schuldig moeten en ik moet toch bekennen dat het me niets, noppes en nada doet. Sterker nog, ik heb net een héérlijke powernap gedaan en ik verwacht de bende van ellende binnen een uurtje terug.
Juist genoeg tijd om een bad te nemen zonder publiek. Zonder dat er elke keer een kind staat om te vragen of ze chips mogen, zonder dat er een vent staat om te vragen of hij ermee in mag.

Een normaal iemand zou zich nu schuldig moeten en ik moet toch bekennen dat het me niets, noppes en nada doet. Sterker nog, ik heb net een héérlijke powernap gedaan en ik verwacht de bende van ellende binnen een uurtje terug.
Juist genoeg tijd om een bad te nemen zonder publiek. Zonder dat er elke keer een kind staat om te vragen of ze chips mogen, zonder dat er een vent staat om te vragen of hij ermee in mag.
Neem jij anders een bad met toeschouwers? :unsure:

Wie zijt gij? Degene zonder kinderen :tongue:.
Het was voor binnen een half jaar voor u eh? Laten we nog es praten als hij/zij 2j is ofzo :laugh:.
Half jaar? Amper 5 maand te gaan hoor!
Die van mij gaat een beer worden die gaat luisteren, maar buitenshuis iedereen onderwerpt aan zijn wil. Dat weet ik nu al.
Ale, als zijn moeder daarin wil meegaan he.

Die van mij gaat een beer worden die gaat luisteren, maar buitenshuis iedereen onderwerpt aan zijn wil. Dat weet ik nu al.
Nen echten beer onderwerpt zijn moeder toch ook? 🤔

dus hij zal thuis evenveel te zeggen hebben als zijn moeder.

Terug
Bovenaan