Je glimlach van vandaag

Seg @Tha_nOn, als ik dat post vliegt ge erop gelijk een vlieg op stront, als een ander vrouw dat post niet... dat ruikt naar seksisme wat mij betreft!!! 🤨

Zet uw boutade nu ook maar verder heh :eviltongue:.
Ja sorry, ik geloof in positieve discriminatie. Ik ben al blij als er eens een vrouw iets post.

Je huis is ook sowieso afgesloten, maar als een inbreker iets breekt in jouw huis tijdens een inbraak blijf je als eigenaar verantwoordelijk bij een klacht.
Idd, zelfs met prikkeldraad of een waakhond (ja op uw domein 's nachts) moet je oppassen, de medische kosten kunnen op de eigenaar verhaald worden...

Stom, maar het zijt zo.

Man en zijn nageslacht buiten geknikkerd en ik heb het koninkrijk voor mezelf.:love:
Héérlijk, geen gekibbel, geen gezeur, geen getiktok, geen gedoe...
Rust...
Ik heb ze beloofd dat ik ondertussen iets lekkers ging klaarmaken voor hun, een verassing.
Maar eigenlijk zit ik ondertussen te Netflixen, te forummen, te snappen dus alles behalve mijn woord houden. De verassing is dat we straks uit eten gaan maar vertel ik ze als ze thuis zijn.:x

Man en zijn nageslacht buiten geknikkerd en ik heb het koninkrijk voor mezelf.:love:
Rust...
Ik heb ze beloofd dat ik ondertussen iets lekkers ging klaarmaken voor hun, een verassing.
Maar eigenlijk zit ik ondertussen te Netflixen, te forummen, te snappen dus alles behalve mijn woord houden. De verassing is dat we straks uit eten gaan maar vertel ik ze als ze thuis zijn.:shutup:
Die schaapjes lopen nu te dromen van home cooked food en dan worden ze op resto gesleept, ocharme!

Rust...
Maar eigenlijk zit ik ondertussen te Netflixen, te forummen, te snappen dus alles behalve mijn woord houden. De verassing is dat we straks uit eten gaan maar vertel ik ze als ze thuis zijn.:shutup:
Goed gebakken alvast dan. Laat de as hun smaken.

Straks hopen ze nog op een barbecue als je gaat uit eten.

Laatst bewerkt:
Ik ben thuis de enige madam, zelfs de hond is een jongen en ik ben stiekem toch wat opgelucht. Ik had graag een dochter gehad maar als ik de dochters zie bij de mensen die ik zo nog wat volg… oof ‘t is toch een heel ander paar mouwen dan zoons.
Ik denk dat jouw wederhelft toch meer driftbuien heeft dan mijn dochter. 🤔

Deze nacht heeft iemand op verkenning gekomen rond mijn loods, hoogst waarschijnlijk om in te breken. Nu heb ik een maand geleden de ganse koer laten hergieten in beton en ook een nieuwe bezinkput laten steken. Heeft die paljas daar wel niet zijn klikken en klakken ingetuind gezien er nog geen rooster op ligt :rofl: :rofl: . Alles staat mooi op camera en je ziet die echt met zijn bakkes op de boord kletsen en hem dan mankend weglopen. :rofl: :rofl: :rofl: Ondertussen is de politie al langs geweest, blijkt dat die zijn portefeuille verloren is aan de toegangspoort en zijn gsm lag ook nog in de bezinkput. Gelukkig heeft hij niks kunnen doen maar ik heb er toch mijn deugd met hetgeen die meegemaakt heeft, karma op zijn best.
Darwin here I come ... the max!

Ja, dat was wel het eerste waar een van die agenten begon over te zagen, dat die put open lag en dat iedereen daar zogezegd zomaar aan kan. :sarcastic:Ik heb gezegd dat ik er wel een pallet of 3 ging overleggen :angry:. Dat de poort dicht is en het dus voor niemand toegankelijk is en dat die paljas gewoon van mijn eigendom moet blijven vergeten die precies.
Sinds die nieuwe wet er is, mag uw buurman zijn voetbal gaan halen op uw eigendom hé zonder het u te vragen hé.

Deze nacht heeft iemand op verkenning gekomen rond mijn loods, hoogst waarschijnlijk om in te breken. Nu heb ik een maand geleden de ganse koer laten hergieten in beton en ook een nieuwe bezinkput laten steken. Heeft die paljas daar wel niet zijn klikken en klakken ingetuind gezien er nog geen rooster op ligt :rofl: :rofl: . Alles staat mooi op camera en je ziet die echt met zijn bakkes op de boord kletsen en hem dan mankend weglopen. :rofl: :rofl: :rofl: Ondertussen is de politie al langs geweest, blijkt dat die zijn portefeuille verloren is aan de toegangspoort en zijn gsm lag ook nog in de bezinkput. Gelukkig heeft hij niks kunnen doen maar ik heb er toch mijn deugd met hetgeen die meegemaakt heeft, karma op zijn best.

Pfff portefeuille kwijtgespeeld ergens in een café. 😥

Drank is den Duvel!

Vreemd. :thinking:

Sinds die nieuwe wet er is, mag uw buurman zijn voetbal gaan halen op uw eigendom hé zonder het u te vragen hé.
Die mag nog steeds geen afgesloten domein betreden hoor. Je hebt gewoon niet het recht hem toegang te ontzeggen op het moment dat hij die bal terug wil.

Terug
Bovenaan