Je glimlach van vandaag

Titel:

Zeespiegel stijgt alsmaar sneller: “Als het zo doorgaat, dan zal Vlaanderen ooit verdwijnen”​

Tekst:
“Als we helemaal niet zouden doen dan zou binnen 10.000 jaar de zeespiegel in Vlaanderen met 37 meter stijgen.

:rofl:

Titel:

Zeespiegel stijgt alsmaar sneller: “Als het zo doorgaat, dan zal Vlaanderen ooit verdwijnen”​

Tekst:
“Als we helemaal niet zouden doen dan zou binnen 10.000 jaar de zeespiegel in Vlaanderen met 37 meter stijgen.

Interessant. Mijn nabestaanden zullen een huisje aan het strand erven.

Titel:

Tekst:

Vandaag: Bouwvallige chalet ergens verborgen in de Ardennen
12021: Luxe vrijstaande villa met zicht op zee

Mac-bc is al aan het schuimbekken

Laatst bewerkt:
Fastfoodchef Googke had zin in een croqueske, maar er was geen vlees meer.
Eens gek gedaan en tonijn+kaas+ananas onder de grill gelegd en afgewerkt met een paar augurken.
Komt nog niet in de buurt van de klassieker boterham met kaas, salami, siroop en mosterd (als er witte worst is, die ook ertussen) maar toch een dikke 9/10.

Fastfoodchef Googke had zin in een croqueske, maar er was geen vlees meer.
Eens gek gedaan en tonijn+kaas+ananas onder de grill gelegd en afgewerkt met een paar augurken.
Komt nog niet in de buurt van de klassieker boterham met kaas, salami, siroop en mosterd (als er witte worst is, die ook ertussen) maar toch een dikke 9/10.
Als ge nog wat inspiratie zocht:

Vandaag Halloweenfeest op school en mijn gastjes zijn verkleed als vleermuis naar school getrokken.
Vanmorgen hebben ze gewacht tot hun slaaptrainer van kleur veranderde, zijn ze vol energie opgestaan en na aankleden zijn ze in onze tuin gaan fladderen... :biglaugh:

Mijn wederhelft spreekt al jaren dat ze zin heeft om bij de ouderraad te gaan, maar daar geen tijd voor heeft.
Paar weken terug een fikse duw gegeven om er toch bij te gaan.
Als uitloper daarvan haar zonet geholpen met heksentenue aantrekken en nu is ze hapjes (vingers, mummies, spoken, ...) aan het uitdelen op het feestje vannamiddag.
Wat ook nog onder een stralende zon zal zijn.

1554923169010

Prachtig weer. Even naar het bos van de overkant gehuppeld om paddestoelen vast te leggen met mijn fototoestel. Héérlijk! Wel niet eetbaar. Denk ik.

Prachtig weer. Even naar het bos van de overkant gehuppeld om paddestoelen vast te leggen met mijn fototoestel. Héérlijk! Wel niet eetbaar. Denk ik.
Dus hieruit moeten we verstaan dat je paddos binnen hebt? Het feit dat je zegt prachtig weer terwijl het de hele dag grijs is en regent spreekt ook niet in je voordeel.

En huppelen doen we ook niet aan mee als volwassen mannen.

Dus hieruit moeten we verstaan dat je paddos binnen hebt? Het feit dat je zegt prachtig weer terwijl het de hele dag grijs is en regent spreekt ook niet in je voordeel.

Ik heb ze schoon laten staan, maar de zon is hier al de hele dag aan het stralen in de Kempen.

grijs weer? deze zon scheen zo hard dat ik het te warm had in mijn motorpak. t is stralend weer vandaag.

Terug
Bovenaan