Je glimlach van vandaag

Endgame nog eens herbekeken. Heel die scène geeft mij nog steeds kippenvel. Ik krijg elke keer opnieuw een glimlach op mijn gezicht als ik die film herkijk en deze scène komt. Zeker vanaf 3:12.

Heb die scene gebruikt in mijn eerste jaartjes om aan te tonen dat een sterke klasgroep veel meer kan dan ieder voor zich. Was een leuke les 🙂

Weer een foute massmail naar “all employees”. En op 5 minuten tijd 130 reply-to-all’s met “please remove me from this distribution list!!” en ook enkele toppers met “please stop replying to all!!!!” 👌

Officieel nochtans geen beschutte werkplaats.
Nadat ik uitgelogd was, zijn er blijkbaar nog een goeie 900 reply-to-all’s bijgekomen. :rofl:

Nadat ik uitgelogd was, zijn er blijkbaar nog een goeie 900 reply-to-all’s bijgekomen. :rofl:
Vraag uw erkenning maar als beschutte werkplaats. Bij ons (overheid) blijft het meestal beperkt tot een 10-tal reply-all's bij een mail naar 1000 personen.

Vraag uw erkenning maar als beschutte werkplaats. Bij ons (overheid) blijft het meestal beperkt tot een 10-tal reply-all's bij een mail naar 1000 personen.
Procentueel wijken we daar nog niet zo heel hard vanaf blijkbaar; ~ 1100 op 60.000 🤔 Wel disproportioneel veel Amerikanen 🤓

Weer een foute massmail naar “all employees”. En op 5 minuten tijd 130 reply-to-all’s met “please remove me from this distribution list!!” en ook enkele toppers met “please stop replying to all!!!!” 👌

Officieel nochtans geen beschutte werkplaats.
Ik heb gisteren zo ene gekregen van een organisatie. Ne nieusbrief naar weet ik hoeveel man. Allemaal in CC.

Hier slagen er sommigen in om hun ziekte door te geven via een algemeen e-mailadres waar iedereen van het bedrijf in staat. Ook eens ene gehad die zijn buikgriep in geuren en kleuren daarin vermeld had.

We hebben ooit eens een massbrief verstuurd. In plaats van 6000 brieven naar 6000 mensen, 6000 brieven naar 1 mens.
Probleempje met de excellijst met de adressen...

Edit: redelijk toxische bazin dus ik vond dat best grappig. Ik denk nog altijd dat iemand dat met opzet gedaan heeft.

Terug
Bovenaan