Je glimlach van vandaag

Al de buren in onze blok roken met als gevolg dat er wel regelmatig een vieze sigarettengeur in de gang hangt. Door de (verplichte) ventilatie werd die vieze lucht soms naar binnen getrokken. Mijn vrouw is op dit moment zwanger en wordt dus gewoon misselijk van de sigarettenstank.
We dachten eerst een nieuwe luchtdichte voordeur te kopen, maar dat is echt enorm duur. Nu heb ik via Amazon echt heel goedkope tochtstrips gekocht en wat werken die goed zeg. De deur sluit iets moeizamer, maar geen stank meer en daarbovenop nog eens minder warmteverlies en minder lawaai van de gangmarginalen :) Ik ben een tevreden man.
In ons huurappartement indertijd kwam de sigarettenrook gewoon van onder de plinten onze slaapkamer binnen. :puke:

Dat is hier in de blok van hetzelfde. Onder mij een roker, om de 20-30min. een sigaret.
Warme lucht stijgt, dus komt die stank langs het raam binnen als die in de val staat.
Bijna altijd staat mijn droogrek daar, en kruipt bijgevolg die lucht in mijn wasgoed.
Leuk die opmerkingen van familie en kennissen, "je rookt toch niet weer?".
Nu ben ik blij dat het weer winter wordt, dan blijft die venster meestal gewoon dicht.

Dat is hier in de blok van hetzelfde. Onder mij een roker, om de 20-30min. een sigaret.
Warme lucht stijgt, dus komt die stank langs het raam binnen als die in de val staat.
Bijna altijd staat mijn droogrek daar, en kruipt bijgevolg die lucht in mijn wasgoed.
Leuk die opmerkingen van familie en kennissen, "je rookt toch niet weer?".
Nu ben ik blij dat het weer winter wordt, dan blijft die venster meestal gewoon dicht.
ongeveer hetzelfde hier. In mijn voordeur zit om de een of andere reden ook een ventilatierooster. Aangezien hier aan het begin alle deuren open stonden (en ook mijn raam in de living) en mijn reukorgaan enkel de fellere geuren opneemt had ik eerst niet door dat de geur binnen kwam. Eigenlijk ben ik dat te weten gekomen door mijn maskers. Aan het begin hing ik mijn maskers vlak aan de deur en als ik er dan een opzette stonk die naar de rook. Nu merk ik het wel aangezien ik de deuren dicht hou en de rookgeur zich dus opstapelt in de gang en nu fel genoeg is dat ik het riek. Dus regelmatig moet ik dan een deur openzetten naar een andere kamer en daar een raam openzetten voor de geur weg te krijgen.
In mijn vorig appartement was dat nog erger. Daar kwam de rook van de buur binnen via de ruimte (berging) waar de bulex stond en ook alle buizen doorliepen. En die rookte matrassen, denk ik, want dat was nog tien keer erger dan een gewone sigaret. Dus daar moest zomer en winter het raam blijven openstaan aangezien dat ook grensde aan de keuken.

Wie wordt er niet gelukkig van de Schelde in Temse en een vriendelijke dokteres?
't is een dokter, maar eigenlijk een praktijk met meerdere dokters, waarvan twee vrouwelijke. Maar ik ben dus bij de man geweest.

Eerste thai boks partij gevochten.
Helaas op punten verloren.
Eerste 2 rondes waren wel voor mij. Veel kunnen sweepen en lowkicks in gooien.
3de ronde 8 tellen gehad maar blijven gaan.
Mijns inziens match 0 maar soit ben blij met mijn prestatie. Hard gevochten en mooie dingen laten zien.
Wat een kick 😍
En hoe ziet het gezicht uit? Beter door al de slagen? (Lelijker kan moeilijk)

Hopelijk niet veel pijn en plannen voor een volgende?

En hoe ziet het gezicht uit? Beter door al de slagen? (Lelijker kan moeilijk)

Hopelijk niet veel pijn en plannen voor een volgende?

Beetje blauw rond m'n oog maar niks last. Buiten mijn pols, daar heb ik iets in gevoeld bij 't opwarmen al en vandaag doet die echt pijn.
Denk da mijne tegenstander wel paar dagen moeilijk gaat wandelen, had een serieus teut op zijn been.

Plannen voor de volgende zal beetje van t werk afhangen. Nu begint voor mij de drukkere periode terug maar ik heb er wel zin in tbh 😬

Toen ik 12 jaar was deed ik aan modelbouw tot ik ongeveer 15 jaar was. Hier en daar wat vliegtuigen, tanks en schepen in elkaar gestoken. Dit is toch wel van een héél ander niveau. Misschien dat ik er ooit opnieuw aan begin.

Als ik op pensioen ben.

Deze ochtend last-minute een dagje verlof genomen. Baby naar de onthaalmoeder gebracht en mijn vriend is wel gaan werken, dus het huis voor mij alleen. In de zetel met een boek en een cappuccino, da’s ‘t leven 😌 Straks wel naar de tandarts, maar dat kan de pret niet drukken :p

Eerlijk, mensen, we zijn het een beetje beu dat ons baasje altijd maar denkt dat wij met het pakje kleenex weg zijn. Het is niet omdat wij dat gisteren 1…2…enfin 13 keer gedaan hebben, dat het nu weer zo is. Wij hebben géén pakje kleenex gepikt. Fake news. Er zit niks tussen onze tanden, onze neus heeft gewoon koud.

E77-D80-C3-DB1-F-4068-A279-F8-DEA9-CC31-D8.jpg

Eerlijk, mensen, we zijn het een beetje beu dat ons baasje altijd maar denkt dat wij met het pakje kleenex weg zijn. Het is niet omdat wij dat gisteren 1…2…enfin 13 keer gedaan hebben, dat het nu weer zo is. Wij hebben géén pakje kleenex gepikt. Fake news. Er zit niks tussen onze tanden, onze neus heeft gewoon koud.

E77-D80-C3-DB1-F-4068-A279-F8-DEA9-CC31-D8.jpg
Dat heb je dus niet met een kat. Die kijkt je aan met een houding van "Ja, ik was en leer er maar mee leven, want de eerste volgende keer doe ik het opnieuw". Zo weet je zeker wie het was :unsure: .

Terug
Bovenaan