Je glimlach van vandaag

Echt gasten, stop met mij te laten googlen naar die shit. Eerst die Matton en nu dit. :sop:
Ja seg... een gewaarschuwd man is er 2 waard. En een vrouw zelfs 3.

Ik zet er duidelijk bij dat ik weer 1000 hersencellen kwijt ben...
En dan nog het niet kunnen laten om te googlen... shame on you.

Je kent toch Céline en Michiel hoop ik?
neeje, en googlet niet neah. Volgt namelijk zijn eigen advies.

Dochter die na een hoogrisicocontact voor de 2de x die stok in haar neus kreeg daarnet en maar 10 seconden huilde of zo, ZO fier op haar! 😍

Een dik jaar geleden had ze ZO een trauma aan dokters opgelopen dat ze soms al in de gang wegspurte als ze nog maar haar naam afriepen, in de oren kijken verliep als een duivelsuitdrijving,... En nu gewoon een kastanje uit haar zak getoverd om aan de dokter te geven nadat die de wisser genomen had. Lekker chill!

Terug beginnen werken op een donderdag? :wtf:
Ik doe dat eigenlijk standaard :unsure:

Altijd ergens in het midden van de week opnieuw beginnen, dat vind ik mentaal gemakkelijker omdat ik dan een kortere werkweek mee heb om mee te beginnen.

En het feit dat mijn laatste dag verlof geen zondag is (wanneer er niet zo veel te beleven valt). Nu heb ik nog heel spannende dingen kunnen doen, zoals... naar de kapper gaan! :eek2:

ja ik weet dat veel kappers op zondag ook open zijn maar dit is voor mij een spannende dag

Is dit het wat Corona met ons doet? Naar de kapper gaan is een spannende activiteit. Ik zou het eerder als ontspannend omschrijven.
Het was een beetje awkward omdat er een stagiaire was die enkel mijn haar mocht wassen.

Maar die gast verveelde zich duidelijk te pletter omdat hij te weinig te doen had, dus die ging de hele tijd aan zijn supervisor 2 meter verder vragen wat hij nog kon doen.

"Ga eens aan de mevrouw vragen of ze een drankje wilt."

*trottrottrot tot bij mij*

"Wenst u een drankje, mevrouw?"

Nee, danku

*trottrottrot terug*

"Kan ik verder nog iets doen?" "Ga eens mevrouw haar jas ophangen"

*trotrotrot*

"Mevrouw kan ik even uw jas weghangen?"

Ik had hem gerust laten knippen tegen een korting ook. :unsure:

Ontspannend zou ik dat nu ook niet echt noemen aangezien we bij de kapper nog altijd met dat masker moeten gaan zitten.
Als man zijnde die volle 20 minuten. Ik hoop alvast dat ik het morgen overleef als ik naar de kapper ga. Als ik het niet haal, het ga jullie goed!

Laatst bewerkt:
Het was een beetje awkward omdat er een stagiaire was die enkel mijn haar mocht wassen.

Maar die gast verveelde zich duidelijk te pletter omdat hij te weinig te doen had, dus die ging de hele tijd aan zijn supervisor 2 meter verder vragen wat hij nog kon doen.

"Ga eens aan de mevrouw vragen of ze een drankje wilt."

*trottrottrot tot bij mij*

"Wenst u een drankje, mevrouw?"
"Hij zei mevrouw tegen me", dacht Coldplayke en ze glunderde ;-)

;)

Voor die stagiair is dat echt wel een ramp, zo niets te doen hebben een hele dag.

Jij hebt zelf die keuze gemaakt om te gaan he, mijn keuze is om pas te gaan wanneer het mag zonder masker.
Ik snap gewoon niet hoe je zo kleinzerig of belachelijk kan doen dat je nog liever meer dan een jaar niet naar de kapper gaat omdat je dan even een mondmasker moet dragen. Daar is mijn verstand gewoonweg te klein voor.

Terug
Bovenaan