Strijkijzer
Redactiechef
Echt gasten, stop met mij te laten googlen naar die shit. Eerst die Matton en nu dit. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgende maand is de fotochallenge een reality-ster vastleggen.Echt gasten, stop met mij te laten googlen naar die shit. Eerst die Matton en nu dit.![]()

Ik heb zelf 5 jaar in de horeca gewerkt en ik kan u beloven dat een goed draaiende zaak echt poen scheppen is. Toch voor de baas.Ja maar als je soms ziet hoeveel volk er werkt, huur of afbetaling pand etc vraag je je soms af hoeveel men effectief kan overhouden?
Je kent toch Céline en Michiel hoop ik?Echt gasten, stop met mij te laten googlen naar die shit. Eerst die Matton en nu dit.![]()
Ja seg... een gewaarschuwd man is er 2 waard. En een vrouw zelfs 3.Echt gasten, stop met mij te laten googlen naar die shit. Eerst die Matton en nu dit.![]()
neeje, en googlet niet neah. Volgt namelijk zijn eigen advies.Je kent toch Céline en Michiel hoop ik?
12 foto's van @kay-gell?Volgende maand is de fotochallenge een reality-ster vastleggen.![]()
Een foto van een ster kan ik u altijd bezorgen. Hond, kat , Sean, ge zegt het maar he.Volgende maand is de fotochallenge een reality-ster vastleggen.![]()
Terug beginnen werken op een donderdag?Morgen terug werken, maar ik ben blij dat ik kan terugblikken op 1.5 week deugddoend verlof.

Zo zit je tenminste niet met dat maandaggevoel.Terug beginnen werken op een donderdag?![]()

Ik doe dat eigenlijk standaardTerug beginnen werken op een donderdag?![]()

Het was een beetje awkward omdat er een stagiaire was die enkel mijn haar mocht wassen.Is dit het wat Corona met ons doet? Naar de kapper gaan is een spannende activiteit. Ik zou het eerder als ontspannend omschrijven.

Als man zijnde die volle 20 minuten. Ik hoop alvast dat ik het morgen overleef als ik naar de kapper ga. Als ik het niet haal, het ga jullie goed!Ontspannend zou ik dat nu ook niet echt noemen aangezien we bij de kapper nog altijd met dat masker moeten gaan zitten.
"Hij zei mevrouw tegen me", dacht Coldplayke en ze glunderde ;-)Het was een beetje awkward omdat er een stagiaire was die enkel mijn haar mocht wassen.
Maar die gast verveelde zich duidelijk te pletter omdat hij te weinig te doen had, dus die ging de hele tijd aan zijn supervisor 2 meter verder vragen wat hij nog kon doen.
"Ga eens aan de mevrouw vragen of ze een drankje wilt."
*trottrottrot tot bij mij*
"Wenst u een drankje, mevrouw?"

Jij hebt zelf die keuze gemaakt om te gaan he, mijn keuze is om pas te gaan wanneer het mag zonder masker.Als man zijnde die volle 20 minuten. Ik hoop alvast dat ik het morgen overleef als ik naar de kapper ga. Als ik het niet haal, het ga jullie goed!
Ik snap gewoon niet hoe je zo kleinzerig of belachelijk kan doen dat je nog liever meer dan een jaar niet naar de kapper gaat omdat je dan even een mondmasker moet dragen. Daar is mijn verstand gewoonweg te klein voor.Jij hebt zelf die keuze gemaakt om te gaan he, mijn keuze is om pas te gaan wanneer het mag zonder masker.