Je glimlach van vandaag

Ze moest gewoon een foto gestuurd hebben van immense lelijke voeten en erbij gezet hebben dat ze inderdaad een goeie voetmassage kan gebruiken.

Als een onbekende mij een gratis voetmassage wil geven, ga ik niet reageren met "dat is lief 😊".

Ik snap dat een personal coach wel een band wil/moet opbouwen met lesvolgers, maar dit komt totaal onprofessioneel over.

Red flag vibes hier. Dat moet je toch snel afblokken. Geen smileys en "dat is lief", eerder zakelijk "Heel vriendelijk, maar dat is niet nodig hoor.". Of iets dergelijks.

#metoo alarm zou ik zeggen.

Dat is toch klassiek het soort foute reacties die een vrouw van idioten van het mannelijk geslacht krijgt?

#metoo alarm zou ik zeggen.

Dat is toch klassiek het soort foute reacties die een vrouw van idioten van het mannelijk geslacht krijgt?

Ja, komt helaas vaak voor inderdaad.

En ja, ze reageert misschien "te lief" maar goed, het is niet haar fout dat ze vriendelijk is en er creeps rondlopen @hierboven.

Erna gewoon geblokkeerd hoor , na initieel (te) vriendelijk geweest te zijn.

Ene die PT wil boeken bij mijn vriendin maar precies alleen maar aan haar voeten wil zitten.
Ik begrijp niet dat je dat probeert aan te bieden in de zoektocht naar een personal coach. Komt over als een opdringerige creep.

Tijd voor lunch. Omelette maken.
‘Oe, mama, wat ruik ik? Wat is dat? Dat ziet er lekker uit!
Wil je eens proeven?
‘Yesyesyes’

Eindresultaat: kind content, moeder boterham met confituur ☺️

Terug
Bovenaan