Je glimlach van vandaag

Ik heb eens een documentaire over die all you can eats gezien en je moest al iets van een 12+ volledig volgeladen borden met de duurste ingrediënten uit het buffet nemen vooraleer het restaurant verlies aan je maakte.

+ alle winst die ze dan nog eens op de drank maken...
Moet zeggen dat ik toch ook erg mijn best doe bij zulke formules.

Niet om nu meteen mee te gaan in de discussie, maar een kind heeft geen normbesef. Ik heb in de 3de kleuterklas ooit iets van Playmobil meegenomen, mijn moeder heeft daar met mij serieus over gesproken en mij dat laten terugleggen. Ik heb nooit nog iets gestolen hoor.

Ik voel mij ook gewoon niet op mijn gemak bij dat soort leugen(tjes).
Ik heb een lodge en sommige periode vh jaar krijg je alleen maar zo'n klanten. Ze zijn allemaal net op honeymoon of wedding anniversary ah vieren en ze willen iets extra's, gratis uiteraard.

Als je dan huwelijksakte vraagt of bewijs dan hoor je ze niet meer. Idem met al die influencers ze hebben met moeite 400 followers maar ze willen wel gratis 4 dagen all in verblijven en je krijgt dan een social media kit en paar posts op hun profiel.

Het zijn idd maar kleine leugentjes maar toch niet iets dat ik zou appreciëren mochten mijn vriendin/vrouw kinderen dat doen. Al zeker niet mijn glimlach vd dag zijn. Maar sommige mensen hebben andere waarden.

Van de meer > 100 request hebben er maar 2 effectief kunnen tonen dat een honeymoon was.

Laatst bewerkt:
Ik heb een lodge en sommige periode vh jaar krijg je alleen maar zo'n klanten. Ze zijn allemaal net op honeymoon of wedding anniversary ah vieren en ze willen iets extra's, gratis uiteraard.

Als je dan huwelijksakte vraagt of bewijs dan hoor je ze niet meer. Idem met al die influencers ze hebben met moeite 400 followers maar ze willen wel gratis 4 dagen all in verblijven en je krijgt dan een social media kit en paar posts op hun profiel.

Het zijn idd maar kleine leugentjes maar toch niet iets dat ik zou appreciëren mochten mijn vriendin/vrouw kinderen dat doen. Al zeker niet mijn glimlach vd dag zijn. Maar sommige mensen hebben andere waarden.
Als ik in uw Lodge mag verblijven, zal ik 3 positieve posts op BG - HET platform voor de rijke Belg - plaatsen. Deal?

Dondé esta el restaurante?
Genk y Hasselt :sneaky:

No, no soy Limburger.

Ik heb eens een documentaire over die all you can eats gezien en je moest al iets van een 12+ volledig volgeladen borden met de duurste ingrediënten uit het buffet nemen vooraleer het restaurant verlies aan je maakte.

+ alle winst die ze dan nog eens op de drank maken...
Voor 1 stuk vlees + garnituur betaal je al gauw 15-20 euro.

Als je voor dezelfde prijs 5 keer zoveel kunt eten, of meer.

Die zullen zeker genoeg winstmarge hebben uiteraard, anders deden ze het niet.

Ook al opgevallen, met een social deal bon, dat je vaak kleinere porties krijgt.
Altijd wel ergens bedrog.
Nu echt gekloot ben je niet. Zeker als het 2-3 gangen is, ok kleinere porties, minder betaald, en uw avond was gevuld zekers.

Laatst bewerkt:
Ne maat van mij staat absoluut niet graag in de belangstelling.

Deze zomer op restaurant op het terras met een hele hoop vrienden, de obers wijsgemaakt dat het zijne B-day was. Kwamen die allemaal af in een rijtje met fister'kes rond onze fles drank terwijl ze happy birthday zongen. Hij wist van niets want was naar het toilet als we dat vertelden aan de obers.

Vuile leugenaar dat ik ben.
Mij hebben ze ooit iets gelijkaardigs geflikt : op een onbewaakt moment een mail van mijn desktop verstuurd naar een aantal afdelingen dat ze voor mijne verjaardag een lekkere traktatie mochten afhalen. Spoiler : ik was niet jarig.

De ganse voormiddag mensen aan mijn bureau die mij kwamen feliciteren + een vollle mailbox. De collega's (gangsters) in tranen natuurlijk. Grmbl :)

Vandaag voor de eerste keer naar een barbier gegaan om de baard wat op orde te zetten. Ik zie er in ieder geval wat verzorgder uit. Madame Ugar vindt de baard nog wat lang, maar kan er nu wel mee leven.

Van de meer > 100 request hebben er maar 2 effectief kunnen tonen dat een honeymoon was.
Dank u om mijn punt wat duidelijker te illustreren.

Koeltorens zien imploderen vanop afstand. Best indrukwekkend :)
Ik heb het live op TVL gevolgd. Van de schouwen niks maar de knal van de koeltorens wel tot hier gehoord.
Eigenlijk moet ik es bij ma op zolder gaan neuzen, daar liggen nog de videocassetes van de sloop van de centrale van waterschei. Van wat ik mij kan herinneren zijn daar de koeltorens onderuit gehaald met de sloopkogel

Terug
Bovenaan