Je glimlach van vandaag

Ik kon met die comments en al de andere waar er humor inzit ook gewoon mee lachen. @Chill Panda zijn reactie is gewoon overdreven (reden heeft @Heroixx al gegeven, bedankt onbekende ridder!) en ik ging er gewoon niet op reageren, grappig dat er dan plots een discussie uit ontstaat. Dit is dan bij deze mijn glimlach van vandaag. Maar ik ben een pragmatist en bewaar graag de goede orde en vrede, dus bij deze:
  1. Verklaar ik officieel dat ik 2€ zal bijstorten als we de rekening krijgen bij het uitchecken. Dit om de waarschijnlijk lauwe fles wijn die we gaan krijgen te compenseren.
  2. Ik zal de manipulerende leugenachtige succubus ( :coolbrows: ) die ik mijn vriendin noem tegelijk dumpen en zorgen dat ze brand zo ergens tussen de 4de en 5de cirkel van de hel.

Hopelijk heb ik hiermee mijn zonden weg gewassen en kan het stof die ik ongewild heb doen opwaaien terug rustig neerdwarrelen op de eeuwige slagvelden van BeyondGaming.

ps: dat van dat dumpen was een leugen. oeps.

Terug fwiendjeuhs allemaal?😘
Breng ineens ook nog een fleske lekker fris citroensap à la vinaigre mee voor Chill Panda.

Ne maat van mij staat absoluut niet graag in de belangstelling.

Deze zomer op restaurant op het terras met een hele hoop vrienden, de obers wijsgemaakt dat het zijne B-day was. Kwamen die allemaal af in een rijtje met fister'kes rond onze fles drank terwijl ze happy birthday zongen. Hij wist van niets want was naar het toilet als we dat vertelden aan de obers.

Vuile leugenaar dat ik ben.

Deze zomer op restaurant op het terras met een hele hoop vrienden, de obers wijsgemaakt dat het zijne B-day was. Kwamen die allemaal af in een rijtje met fister'kes rond onze fles drank terwijl ze happy birthday zongen. Hij wist van niets want was naar het toilet als we dat vertelden aan de obers.

Allez jong, fister'kes. Speciaal clubje als ze voor de verjaardag afkomen met fisters.

Fister'kes? :wtf:
Plezant zo ne verjaardag met uw vriendengroep. "Allez, we gaan de Jos es goe verwennen voor zijne verjaardag seh".

Edit: FU Sylvie :angry:

Gisteren all you can eat.

Morgen weer.

Zo van ergens 20 euro betalen, eten voor 60 euro.

Ik moet mijn avatar immers waarmaken.
Ik heb eens een documentaire over die all you can eats gezien en je moest al iets van een 12+ volledig volgeladen borden met de duurste ingrediënten uit het buffet nemen vooraleer het restaurant verlies aan je maakte.

+ alle winst die ze dan nog eens op de drank maken...

Ik heb eens een documentaire over die all you can eats gezien en je moest al iets van een 12+ volledig volgeladen borden met de duurste ingrediënten uit het buffet nemen vooraleer het restaurant verlies aan je maakte.

+ alle winst die ze dan nog eens op de drank maken...
Ah doeme, ik heb dat toen ik nog jong was in engeland gedaan met zo'n chinese all you can eat formule. Ik heb mijn bord toen maar 8 keer volgeladen...

Hier in Temse zit ook een all you can eat: https://wereldkeuken-temse.be/
€ 37,00 om 3 uur te mogen schransen. Aan mij zou die wel tienvoudig winst maken, want tegenwoordig heb ik met een mini friet en 2 stukken vlees me al volgepropt. Die gaan me dus nooit zien. (ziet er me trouwens ook niet echt gezellig uit).
Ik denk dat ik dat trouwens nog maar een paar keer in mijn leven heb gedaan. 1x in een Colmar, maar daar vond ik echt niets aan. Zo'n all-you-can-eat haalt het slechtste in mensen boven in kwestie van voedselverspilling.
En ik haat dat al in een Lunch Garden, waar mensen een vol bord friet bijhalen, er dan twee frietjes van eten en de rest laten liggen.

Hier in Temse zit ook een all you can eat: https://wereldkeuken-temse.be/
€ 37,00 om 3 uur te mogen schransen. Aan mij zou die wel tienvoudig winst maken, want tegenwoordig heb ik met een mini friet en 2 stukken vlees me al volgepropt. Die gaan me dus nooit zien. (ziet er me trouwens ook niet echt gezellig uit).
Ik denk dat ik dat trouwens nog maar een paar keer in mijn leven heb gedaan. 1x in een Colmar, maar daar vond ik echt niets aan. Zo'n all-you-can-eat haalt het slechtste in mensen boven in kwestie van voedselverspilling.
En ik haat dat al in een Lunch Garden, waar mensen een vol bord friet bijhalen, er dan twee frietjes van eten en de rest laten liggen.
Ooit eens geweest, tis eetbaar maar thats it. Schoonmoeder betaalde, toch maar gezegd dat 1x daar genoeg was...

Top humor! En hij wist er niet van af? Maar allez zeg. 😂

Amai.. Toxische vriendschap. Die gast zou beter breken met jullie. Slechte karaktertrek.. Ik zou het zelfs kleptomanisch durven noemen.

Amai.. Toxische vriendschap. Die gast zou beter breken met jullie. Slechte karaktertrek.. Ik zou het zelfs kleptomanisch durven noemen.
run-away.gif

@TsD Trek het maar in het belachelijke zoveel je wil. Liegen om zulke zaken als “grap” om er voordeel (ook al is het een lauwe fles wijn van €2 uit de lokale Aldi) uit te halen is gewoon beneden alle peil.

Soit, jij bent ervan overtuigd dat de “context” het goed praat en je wil deze niet delen, dus dan moet ik inderdaad maar mijn conclusies trekken.
Manneke. Als ge echt denkt dat het om die fles wijn gaat, dan scheelt er toch iets met u. Spoiler akert: het gaat niet om de fles wijn.

Terug
Bovenaan