Je glimlach van vandaag

kunt ook leren beter parkeren, de linkse met de neus vanvoor, zodat je rechts kan uitstappen. de middelste met gat naar voren, zo deel je de ruimte met de linkse auto. En dan 3de met neus vanvoor, want je kunt achter die paal uitkruipen. het blijft krap, maar het is mogelijk.

Den duits is terug binnengevallen in NL :D

edit: volledig artikel zonder paywall

Filmpje is precies In De Gloria, kudos voor de dronepiloot en de eerie muziek die erop werd gezet.

Is bij den Turkse kapper/barbier geweest, letterlijk helft van de prijs van men normale kapper en dik in orde, snel, vriendelijk en ik ruik nog drie dagen naar één of andere crèmeke.

Ik ben fan.

Is bij den Turkse kapper/barbier geweest, letterlijk helft van de prijs van men normale kapper en dik in orde, snel, vriendelijk en ik ruik nog drie dagen naar één of andere crèmeke.

Ik ben fan.
Ga ik ook al een paar jaar naartoe. Scheelt me 15€ per maand en na 10 keer is het 1x gratis.

Weer "een Mulantje gedaan" vandaag. 😇

Mijn vader vraagt dat ik "joquets" ga halen in de gamma. Na het werk dus snel stoppen en natuurlijk moeten gokken of een fitting hetzelfde is of niet... Dus ik wil dat vragen aan een winkelbediende.
Op zoektocht naar de winkelbediende, zie ik Yves staan, ne sympathieke kerel uit mijn straat én doe-het-zelver! Handig toch!

- onderstaande gebeurt enkel dankzij de mondmaskerplicht! -

Dus ik naar Yves:. "heeeeyyyy! Mag ik ne keer een vraagske stellen? Gij gaat vast het antwoord kennen!"
Yves kijkt me vriendelijk aan, zegt "Heyyy, tuurlijk, vraag maar!"
Maar.. Yves zijn oogkleur lijkt niet te kloppen en zijn begroeting is ook wat anders dan normaal... Dus toch efkes polsen... "gij zijt toch Yves he?"
"Nee, ik ben Miguel (of was het Michiel?) maar doe Yves zeker de groeten!"
😂
Hij heeft me wél vriendelijk geholpen en toen ik naar mijn auto stapte passeerde hij me met zijn wagen en ik kreeg er nog een enthousiast getoeter én vriendelijk gewuif bovenop! 😇
(helaas, hij droeg een trouwring 🤷🏼‍♀️😔)

Weer "een Mulantje gedaan" vandaag. 😇

Mijn vader vraagt dat ik "joquets" ga halen in de gamma. Na het werk dus snel stoppen en natuurlijk moeten gokken of een fitting hetzelfde is of niet... Dus ik wil dat vragen aan een winkelbediende.
Op zoektocht naar de winkelbediende, zie ik Yves staan, ne sympathieke kerel uit mijn straat én doe-het-zelver! Handig toch!

Dus ik naar Yves:. "heeeeyyyy! Mag ik ne keer een vraagske stellen? Gij gaat vast het antwoord kennen!"
Yves kijkt me vriendelijk aan, zegt "Heyyy, tuurlijk, vraag maar!"
Maar.. Yves zijn oogkleur lijkt niet te kloppen en zijn begroeting is ook wat anders dan normaal... Dus toch efkes polsen... "gij zijt toch Yves he?"
"Nee, ik ben Miguel (of was het Michiel?) maar doe Yves zeker de groeten!"
😂
Hij heeft me wél vriendelijk geholpen en toen ik naar mijn auto stapte passeerde hij me met zijn wagen en ik kreeg er nog een enthousiast getoeter én vriendelijk gewuif bovenop! 😇
(helaas, hij droeg een trouwring 🤷🏼‍♀️😔)
Had je bijna een tweede fitting mee naar huis.

Dus ter verduidelijking. Dat zijn zogezegd 3 plaatsen en wij hebben de 2 linkse. Maar daar passen geen 3 auto's tussen. Dus parkeren zij over het denkbeeldig lijntje en wij ook.
Eigenlijk pure zelfopoffering om geen discussie te hebben, zoals ik wilde dat mijn klanten soms ook es zouden hebben 😇
Misschien volgende keer die nummerplaat bewerken op de foto :p.

Na 18 maanden Corona pauze begin augustus terug beginnen fitnessen en eindelijk ook terug begonnen met op voeding/macro's te letten en vanmorgen al terug een hoodie kunnen aantrekken die een klein jaar geleden toch wel wat te strak zat. Geeft toch echt een goed gevoel.

Terug
Bovenaan