DiffieHM
Well-known member
Zal voor iedereen anders zijn zeker? 9/11 weet ik nog wel, was bij een klant voor een interventie en de TV stond daar aan. Niet veel gewerkt die dagVan zo’n gebeurtenissen wordt wel eens gezegd dat je de rest van je leven niet meer vergeet wat je aan het doen was toen dit nieuws binnenkwam. Ik kon me dat met de beste wil van de wereld niet herinneren, zelfs niet maar een jaar later ofzo. Nochtans was ik toen al wel 20.
Met de aanslagen in Parijs en zaventem weet ik dat bijvoorbeeld wel nog.
Ik vermoed eigenlijk dat ik rond 11 sept ergens in een goot ofzo lag.
Parijs dan bv weer niet.Brussel wel aangezien ik op mijn werk was en dit maar een paar straten verwijderd is van metrostation Maelbeek. Was redelijk hard chaos, iedereen zat met de schrik dat er nog vanalles ging volgen. Ons gebouw was de hele ochtend hermetisch afgesloten. Dan op een bepaald moment toch buiten geraakt, maar het probleem was dat alle stations gesloten waren dus we zaten eigenlijk "vast". Dan maar een heel stuk buiten die perimeter gewandeld en iemand gebeld om mij met de auto op te pikken. Was wel heel bevreemdend, precies alsof ik uit een oorlogsgebied moest ontsnappen. Dus dat zal ik wellicht niet zo snel vergeten.