't Zal dan ook wel niet echt eetbaar geweest zijn.Ja, zelfs al 1x gehad dat er enkel 2 vrouwen achter den toog stonden, wel om 17u![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Zal dan ook wel niet echt eetbaar geweest zijn.Ja, zelfs al 1x gehad dat er enkel 2 vrouwen achter den toog stonden, wel om 17u![]()
Perfect eetbaar maar de instructies waren idd niet zo goed gevolgd't Zal dan ook wel niet echt eetbaar geweest zijn.

Vrouwen en luisteren, het blijft een moeilijk conceptPerfect eetbaar maar de instructies waren idd niet zo goed gevolgd![]()

Moet wel zeggen, toen ik nog in Ieper woonde was mijn favoriete pizza-zaak uitgebaat door Marokkanen. 2 mannen en 1 vrouw. Ze werkten in een soort afwisselingssysteem, de ene bakt, de ander bereid voor en de laatste doet de kassa. Elke week wisselden ze. Als ik daar binnenging en die vrouw de pizza's bakte, wist ik dat het perfect ging zijn. Die had precies wat extra drang om zich te bewijzen. Was ook de enige die perfect Vlaams kon toevallig.Perfect eetbaar maar de instructies waren idd niet zo goed gevolgd![]()

ja een schoon zelfs. maar tis zeldzaam wel.nu we het hier over mannen hebben: heeft er iemand ooit al een vrouw weten werken in een pittabar?
Jep.nu we het hier over mannen hebben: heeft er iemand ooit al een vrouw weten werken in een pittabar?
Mooie teaser. Is het de bedoeling dat we gokken?Te weten komen dat mijn ex haar nieuwe relatie op dezelfde wijze en met dezelfde redenen is afgelopen als met mij.
Geweldig toch dat 'het mes' in sommige bevolkingslagen niet ingeburgerd raakt.Dé retour aller retours zien gebeuren in onze zondag-supermarkt:
Mevrouw heeft zo een vierkante verpakking brownie gekocht, ene groten die je dan zelf kan snijden naar wens.
“Ja, doar sta oep 9 stukke moar da is er moar iene en da moe ik nie hemme. Da goa retoer”
![]()
Ik zal beginnen.Mooie teaser. Is het de bedoeling dat we gokken?
mja, misschien was het gewoon een mopke? Ge hebt er zo een van een pizza ook: ik snij mijn pizza altijd in 4 stukken want 6 stukken krijg ik niet op. (of zoiets). Dus misschien recyclage van de mop?Dé retour aller retours zien gebeuren in onze zondag-supermarkt:
Mevrouw heeft zo een vierkante verpakking brownie gekocht, ene groten die je dan zelf kan snijden naar wens.
“Ja, doar sta oep 9 stukke moar da is er moar iene en da moe ik nie hemme. Da goa retoer”
![]()
Staalgrijs kortgeknipt haar, metalen brilletje, rok tot de enkels en bloes tot bijna de neus dichtgeknoopt en een stem die zeer gerechtvaardigd klonk. Ik denk niet dat ze nieuwe Urbanus wou zijnmja, misschien was het gewoon een mopke? Ge hebt er zo een van een pizza ook: ik snij mijn pizza altijd in 4 stukken want 6 stukken krijg ik niet op. (of zoiets). Dus misschien recyclage van de mop?

Vanochtend 120km gefietst, thuiskomen en BBQtje gedaan en nu in foodcoma de rest van de namiddag in de ligzetel buiten. Of nee. Ik ga er mss eens uitkomen voor een dame blanche te eten. Daglicht is inderdaad super belangrijk als je last hebt van SAD. Ik probeer in de donkere dagen ook zo vaak ik kan toch buiten te geraken overdag, boterham opeten buiten in de pauze enzo. Je gaat werken in het donker en komt weer thuis in het donker, de impact daarvan is niet te onderschatten. Ik denk dat iemand je al een daglicht lamp had aangeraden, voor de ochtend (in badkamer en bij ontbijt) is dat echt wel een hulp.Het weer.Vanochtend 120km gefietst, thuiskomen en BBQtje gedaan en nu in foodcoma de rest van de namiddag in de ligzetel buiten. Of nee. Ik ga er mss eens uitkomen voor een dame blanche te eten.
Wat heb ik dat gemist. Direct 2 verlofdagen opgenomen morgen en overmorgen. De winterdepressie stroomt uit mijn lichaam.