Je glimlach van vandaag

Ja want voor de rest gebruiken we geen Engelse woorden natuurlijk... Ik snap het gewoon niet.
Ik ook niet, maar je moet een ergernis niet perse snappen om toch te beseffen dat het voor anderen wel als een rode lap op een stier kan werken natuurlijk.
Bijna iedereen heeft wel ergens een onlogische ergernis of afkeer. Ik kan bijv. niet tegen het geluid van nagelknippen (bij anderen). Als iemand dat doet in het openbaar, komt er een rode waas voor mijn ogen en heb ik zin om die nagelknipper in hun voorhoofd te drijven. (wat ik niet doe aangezien ik een mietje ben, amper een bak bier kan heffen en nog nooit een gevecht gewonnen heb. Oh ja en ook wel weet dat die reactie er over zou zijn. :p)

gisteren op de avondmarkt éne zien rondlopen met een tshirt met een foto van Jurgen Conings op vooraan, met ietwat van tekst op "gestorven voor zn vaderland" ofzoiets.... damn. dat er zo'n idioten bestaan :D

(en eens benieuwd hoe lang het gaat duren éér iemand van mijn favoriete BG volgertjes gaat zeggen : jamaar gij hebt tshirt van Trump. Nee is totaal niet hetzelfde imo. ex-potus =/= losgeslagen loser. )

gisteren op de avondmarkt éne zien rondlopen met een tshirt met een foto van Jurgen Conings op vooraan, met ietwat van tekst op "gestorven voor zn vaderland" ofzoiets.... damn. dat er zo'n idioten bestaan :D

(en eens benieuwd hoe lang het gaat duren éér iemand van mijn favoriete BG volgertjes gaat zeggen : jamaar gij hebt tshirt van Trump. Nee is totaal niet hetzelfde imo. ex-potus =/= losgeslagen loser. )
Om er ineens komaf mee te maken: ja maar gij hebt een t-shirt van Trump aan!!!

:unsure:

Ik ook niet, maar je moet een ergernis niet perse snappen om toch te beseffen dat het voor anderen wel als een rode lap op een stier kan werken natuurlijk.
Bijna iedereen heeft wel ergens een onlogische ergernis of afkeer. Ik kan bijv. niet tegen het geluid van nagelknippen (bij anderen). Als iemand dat doet in het openbaar, komt er een rode waas voor mijn ogen en heb ik zin om die nagelknipper in hun voorhoofd te drijven. (wat ik niet doe aangezien ik een mietje ben, amper een bak bier kan heffen en nog nooit een gevecht gewonnen heb. Oh ja en ook wel weet dat die reactie er over zou zijn. :p)
🤯 Ik heb dat ook! Ik wil ook nagelknippers uit andere mensen hun pollen kloppen!

🤯 Ik heb dat ook! Ik wil ook nagelknippers uit andere mensen hun pollen kloppen!

Nu nog glimlach, morgen waarschijnlijk ergernis. Wijkfeest met beste kameraad, teveel bekenden,teveel pinten, véél te veel "drink ene, t is al zo lang geleden", eigenlijk gewoon te veel wijk en vooral teveel feest.....
En morgen allebei de vroege en eigenlijk ook al opnieuw afgesproken voor deel 2...
Om Sgt Murtaugh te citeren " I'm geting too old for this shit"
Toch nog altijd glimlach.
OK, ik heb mij al frisser gevoeld, alles gaat precies een beetje trager en ik ga toch stilaan moeten toegeven dat 3u slaap na wat doorzakken misschien niet meer voldoende is
Maar het was het waard 😁 zo nog es als vanouds op schok gaan na anderhalf jaar...

Net een brief uit de brievenbus gehaald met drie postzegels van Koning Boudewijn. Eentje van 22 franken en 2 van elf franken

Gezien we binnenkort back to the office zijn, al m'n neuland markers weer eens hervuld met inkt (lekker milieuvriendelijk ipv nieuwe te kopen) en sta op punt om nog wat whiteboard markers bij tehalen;

ik heb er terug zin in om real life meeting/workshop facilitaties te doen.

Fuck MS whiteboard die we verplicht moeten gebruiken

Terug
Bovenaan