Het woord op zich niet, eerder het gebruik ervan in onze taal.Hoe kan je je zelfs irriteren aan een woord, slaat echt nergens op...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het woord op zich niet, eerder het gebruik ervan in onze taal.Hoe kan je je zelfs irriteren aan een woord, slaat echt nergens op...
Hoe zit het nu??Niemand ergert zich echt aan het woord kids. Iedereen zag iemand anders daarover klagen en dacht ha cool een manier om mij superieur te voelen ik doe mee hoera nu hoor ik erbij ik ben interessant.
Ja want voor de rest gebruiken we geen Engelse woorden natuurlijk... Ik snap het gewoon niet.Het woord op zich niet, eerder het gebruik ervan in onze taal.
Hier spreken we thuis zowel Engels als NL, dat een ander daar zich aan stoort, stoort mij helemaal nietJa want voor de rest gebruiken we geen Engelse woorden natuurlijk... Ik snap het gewoon niet.

Ik ook niet, maar je moet een ergernis niet perse snappen om toch te beseffen dat het voor anderen wel als een rode lap op een stier kan werken natuurlijk.Ja want voor de rest gebruiken we geen Engelse woorden natuurlijk... Ik snap het gewoon niet.
)Het enige correcte gebruik voor het woord kids is als de titel van een film uit 1995Omdat iedereen zich ergert aan het woord "kids"!

Om er ineens komaf mee te maken: ja maar gij hebt een t-shirt van Trump aan!!!gisteren op de avondmarkt éne zien rondlopen met een tshirt met een foto van Jurgen Conings op vooraan, met ietwat van tekst op "gestorven voor zn vaderland" ofzoiets.... damn. dat er zo'n idioten bestaan
(en eens benieuwd hoe lang het gaat duren éér iemand van mijn favoriete BG volgertjes gaat zeggen : jamaar gij hebt tshirt van Trump. Nee is totaal niet hetzelfde imo. ex-potus =/= losgeslagen loser. )

Ik ook niet, maar je moet een ergernis niet perse snappen om toch te beseffen dat het voor anderen wel als een rode lap op een stier kan werken natuurlijk.
Bijna iedereen heeft wel ergens een onlogische ergernis of afkeer. Ik kan bijv. niet tegen het geluid van nagelknippen (bij anderen). Als iemand dat doet in het openbaar, komt er een rode waas voor mijn ogen en heb ik zin om die nagelknipper in hun voorhoofd te drijven. (wat ik niet doe aangezien ik een mietje ben, amper een bak bier kan heffen en nog nooit een gevecht gewonnen heb. Oh ja en ook wel weet dat die reactie er over zou zijn.)
Ik heb dat ook! Ik wil ook nagelknippers uit andere mensen hun pollen kloppen!Ik ook niet, maar je moet een ergernis niet perse snappen om toch te beseffen dat het voor anderen wel als een rode lap op een stier kan werken natuurlijk.
Bijna iedereen heeft wel ergens een onlogische ergernis of afkeer. Ik kan bijv. niet tegen het geluid van nagelknippen (bij anderen). Als iemand dat doet in het openbaar, komt er een rode waas voor mijn ogen en heb ik zin om die nagelknipper in hun voorhoofd te drijven. (wat ik niet doe aangezien ik een mietje ben, amper een bak bier kan heffen en nog nooit een gevecht gewonnen heb. Oh ja en ook wel weet dat die reactie er over zou zijn.)
Ik heb dat ook! Ik wil ook nagelknippers uit andere mensen hun pollen kloppen!
ik kan deze zo in het wtf-topic plaatsen. Wat is er ASMR aan het geknip van nagels? Ik word al ambetant van dat startscherm te zien.

Idd.ik kan deze zo in het wtf-topic plaatsen. Wat is er ASMR aan het geknip van nagels? Ik word al ambetant van dat startscherm te zien.
Toch nog altijd glimlach.Nu nog glimlach, morgen waarschijnlijk ergernis. Wijkfeest met beste kameraad, teveel bekenden,teveel pinten, véél te veel "drink ene, t is al zo lang geleden", eigenlijk gewoon te veel wijk en vooral teveel feest.....
En morgen allebei de vroege en eigenlijk ook al opnieuw afgesproken voor deel 2...
Om Sgt Murtaugh te citeren " I'm geting too old for this shit"
zo nog es als vanouds op schok gaan na anderhalf jaar...Ik noem de mijne óf Thing 1 en Thing 2 óf Tweedledee en TweedledumHet enige dat je mag gebruiken dat er op rijmt zijn "the little shits"
Moet je eens naar 'this is England' kijkenIk noem de mijne óf Thing 1 en Thing 2 óf Tweedledee en Tweedledum

"Het stel zelf zegt te hebben gehandeld “als huisbaas”, maar daar ging de rechter niet in mee."