Je glimlach van vandaag

weer een jaartje ouder, het begint me wel op te vallen dat ik steeds op diezelfde 14de augustus verjaar
party time :woohoo:
Vanaf 65+ krijg je seniorenbenefits op het forum, zoals grotere avatars, knopjes die een absurd luid en onnodig geluidje maken als je erop klikt en een voorleesfunctie met de stem van booka.

Nog eventjes volhouden dus!

Zelfs ik denk daar spontaan bij: "euh... Neen! Jullie zitten niet in dezelfde leefwereld, dat is creepy!" zelfs al zou het maar iets super onschuldig zijn als "prachtige fotoshoot, ik ben daar nog op vakantie geweest ook, toevallig toeristische trekpleister abc gezien! Echt de moeite waard!"
Zita is mijns inziens al van jongsaf ‘te volwassen’ voor haar leeftijd. Pas op, daar kan dat kind niet aan doen maar daarmee dat ik echt niet zou opkijken mocht ze op haar 18 inderdaad met Connerke naar buiten komen.

Vandaag op de markt stond er een vrouw met een bloemkool in de hand die ze gekozen had. Ik zei, gooi maar. En die heeft dat dus ook gedaan.

1 voordeel van mn scheiding: ik ben uit dat boerengat weg waar ge voor elke winkel de auto moest nemen.
Nu 8 min wandelen en ik ben aan de brico/action/gb.
Bovendien ontdekt dat de GB market hier 7/7 open is en ze hebben veel keuze in verse bereide gerechten.

Ben wel de mist in gegaan met een spaghetti bolognaise te kopen, terwijl ik nog geen magnetron heb :rofl:
Maar ik heb in de action wel net een starterset van potten en pannen gekocht (ja ja, ik dacht te gaan koken), dus kan ik die pan nu wel gebruiken om de spaghetti in te bakken. (en algoed is hij morgen open, want ben bakboter vergeten :p)

1 voordeel van mn scheiding: ik ben uit dat boerengat weg waar ge voor elke winkel de auto moest nemen.
Nu 8 min wandelen en ik ben aan de brico/action/gb.
Bovendien ontdekt dat de GB market hier 7/7 open is en ze hebben veel keuze in verse bereide gerechten.

Ben wel de mist in gegaan met een spaghetti bolognaise te kopen, terwijl ik nog geen magnetron heb :rofl:
Maar ik heb in de action wel net een starterset van potten en pannen gekocht (ja ja, ik dacht te gaan koken), dus kan ik die pan nu wel gebruiken om de spaghetti in te bakken. (en algoed is hij morgen open, want ben bakboter vergeten :p)
No joke: als je een glazen kom hebt die in de airfryer past : spaghetti daarin, 8 minuten op 180 graden. Doe ik vaak om een krokant kaaskorstje op de spaghetti te hebben 😇

No joke: als je een glazen kom hebt die in de airfryer past : spaghetti daarin, 8 minuten op 180 graden. Doe ik vaak om een krokant kaaskorstje op de spaghetti te hebben 😇
Iedere keer dst die mens hem positief herpakt heeft en van plan is om iets te bakken in een pan dan moet je hem weer naar beneden duwen.

nee, geen glazen kom. Ik moet nog veel opnieuw kopen. Mn geld smelt hier als sneeuw voor de zon.
Maar een magnetron komt er sowieso nog.
Verkopen ze ook in de action 👌

moet je eens proberen opnieuw te starten als je geen appartement inricht maar een volledige woning én voor honderden euro's aan de dochter wil spenderen zoals een speelhuisje in de tuin etc 🤪

Verkopen ze ook in de action 👌

moet je eens proberen opnieuw te starten als je geen appartement inricht maar een volledige woning én voor honderden euro's aan de dochter wil spenderen zoals een speelhuisje in de tuin etc 🤪
huh, niet gezien? wel stofzuigers van Tristar of zoiets, maar weet niet of die goed zijn.

Even op en neer naar Rijsel, was kennelijk een manif vannamiddag dus heel veel CRS in de stad. Ik ben normaal niet dikwijls van mijn melk op gewoon het zicht van iemand maar die waren echt wel heel knap en dan nog in dat uniform om klop te gaan geven… Squid was onder de indruk.

Ik heb een flexijob als verkoper van groenten en fruit.

Had me er eigenlijk ook niet aan verwacht. Das gelijk die vrouw wat ik in de week drie kilo appelsienen heb verkocht terwijl ze maar ene wou. Zo goed waren de appelsienen dus. Laten proeven, doet wonderen :)

Ik heb een flexijob als verkoper van groenten en fruit.

Had me er eigenlijk ook niet aan verwacht. Das gelijk die vrouw wat ik in de week drie kilo appelsienen heb verkocht terwijl ze maar ene wou. Zo goed waren de appelsienen dus. Laten proeven, doet wonderen :)
Misschien volgende keer eens iets gewaagder vragen. Misschien doet ze dan ook 😜

be-feature-enhance-your-kitchen-look-74873936

Knob,

Om de een of andere domme reden deed die beschrijving me lachen.

Terug
Bovenaan