Je glimlach van vandaag

We zijn nu aan het drama gedeelte aan het komen. "Ik schaam mij dat ik op dit forum zit", "zit er een limiet op de ignore lijst?" :laugh:
Kunt ge de highlights hier (blijven) posten? Ge doet ons allemaal een plezier :thumb:.

Ik vind dat eigenlijk nog een goed idee: Een "reaction thread" voor alle P&A highlights en play by play analyses :shutup:

Hehe, je zal zo maar heten...

kUUC1t4.jpeg

Tegen jongste autistisch zoontje:
Geef je jouw papa een knuffel?
*moet hij even over nadenken maar ok, armpjes open ~zoef~ knuffel van 0.2 seconden*
Kan je een gróte knuffel geven?
*even weer nadenken en dan: armpjes zo wijd open of hij kan en ~zoef~ knuffel van 0.2 seconden*

Technisch gezien was de knuffel-diameter zo inderdaad groter… :biglaugh:

Ik kom, redelijk nat, binnen na een fietstochtje dat niet helemaal droog bleef (zoals buienradar ook had voorspeld). Ik had geen regenjasje meegenomen omdat ik niet direct herinnerde waar ik het had gelegd, officieel zeg ik dan omdat "het wel zal meevallen" .
Mijn vrouw zucht en kijkt me aan zoals alleen vrouw dat kan met een blik van "dat wist je toch op voorhand/wat had je nu verwacht/had ik het niet gezegd".

Ik hou van de voorspelbaarheid der dingen :love2:

Restjes pizza in de oven verwarmt in naar binnen gewerkt.
En dan ook nog:
:rofl: :rofl: :rofl:

En nu net een reactie op een zoekertje van mij op 2ehands, "is nok die fiets nok dar?"
Euh, wtf, terug naar de les NL.

Ben aan het Pinterest kijken, zeg ik tegen mijn man ‘miljaar, vroeger als een vrouw ‘hygiënisch’ wou zijn, gebruikten ze al eens azijn’
Zegt hij ‘ah, breng ik azijn mee morgen?’ Ik zeg ‘niet nodig, ik heb mijn persoonlijkheid’.

Do not try to out-funny me, mortal…

Ben aan het Pinterest kijken, zeg ik tegen mijn man ‘miljaar, vroeger als een vrouw ‘hygiënisch’ wou zijn, gebruikten ze al eens azijn’
Zegt hij ‘ah, breng ik azijn mee morgen?’ Ik zeg ‘niet nodig, ik heb mijn persoonlijkheid’.

En je kreeg een zuur gezicht terug, wellicht?

Of ik snap hem niet, of hij is erg slecht. :unsure:

Terug
Bovenaan