Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On second thoughts.... I'm out.Ik ben het (nog) niet aan het volgen.
But I will.
We zijn nu aan het drama gedeelte aan het komen. "Ik schaam mij dat ik op dit forum zit", "zit er een limiet op de ignore lijst?"Ik ben het (nog) niet aan het volgen.
But I will.

Kunt ge de highlights hier (blijven) posten? Ge doet ons allemaal een plezierWe zijn nu aan het drama gedeelte aan het komen. "Ik schaam mij dat ik op dit forum zit", "zit er een limiet op de ignore lijst?"![]()

Je bent toch diep vanbinnen nu wel een schuldgevoel aan het krijgen van zo'n uitspraken?We zijn nu aan het drama gedeelte aan het komen. "Ik schaam mij dat ik op dit forum zit", "zit er een limiet op de ignore lijst?"![]()

Schuldgevoelens? Moi?Je bent toch diep vanbinnen nu wel een schuldgevoel aan het krijgen van zo'n uitspraken?![]()

Jamaar, het begint hier toch wel op HLN te trekken hoorSchuldgevoelens? Moi?![]()

Das oost europees voor : Is je fiets nog beschikbaar of is je fiets al verkocht ?En nu net een reactie op een zoekertje van mij op 2ehands, "is nok die fiets nok dar?"
Euh, wtf, terug naar de les NL.
En je kreeg een zuur gezicht terug, wellicht?Ben aan het Pinterest kijken, zeg ik tegen mijn man ‘miljaar, vroeger als een vrouw ‘hygiënisch’ wou zijn, gebruikten ze al eens azijn’
Zegt hij ‘ah, breng ik azijn mee morgen?’ Ik zeg ‘niet nodig, ik heb mijn persoonlijkheid’.
Do not try to out-funny me, mortal…
Of ik snap hem niet, of hij is erg slecht.Ben aan het Pinterest kijken, zeg ik tegen mijn man ‘miljaar, vroeger als een vrouw ‘hygiënisch’ wou zijn, gebruikten ze al eens azijn’
Zegt hij ‘ah, breng ik azijn mee morgen?’ Ik zeg ‘niet nodig, ik heb mijn persoonlijkheid’.
Do not try to out-funny me, mortal…