Je glimlach van vandaag

20 minuten hetzelfde gif loopke bekeken, schiet telkens in de lach bij een stukske int begin, waardoor ik de rest mis. ondertussen maagkrampen van teveel lachen.

Echt supergrappig dat de VRT al de hele sportzomer vrouwengezichten op TV pusht en meegaat met de WOKE cultuur, en dat ze de olympische spelen dan afsluiten met de meest sexistische en vrouwonvriendelijke moppen van iemand dat daar al decennia een grote Jan is.

BOINK :scream::rofl:
Nog maar eens een bewijs dat een imago pushen gewoon een hoop bullshit is. Echte veranderingen moeten vanuit de buik van de samenleving komen en organisch groeien. En dat neemt gewoon tijd in beslag.

Dit is gewoon de zoveelste papieren facade die doorprikt wordt. En dit gebeurt in zovele aspecten van de samenleving, waar ze A zeggen maar eigenljk B denken.

Echt supergrappig dat de VRT al de hele sportzomer vrouwengezichten op TV pusht en meegaat met de WOKE cultuur, en dat ze de olympische spelen dan afsluiten met de meest sexistische en vrouwonvriendelijke moppen ooit uitgezonden van iemand dat daar al decennia een grote Jan is.

BOINK :scream::rofl:
Ik vraag mij af of het daarom is dat veel zenders een hele tijd 1 bepaalde vrouw gaan pushen. Het valt op hoe je dan een seizoen (of drie) precies maar 1 presentatrice kan vinden. Omdat ze nog redeneren van ‘een vrouw… eh…goh ja pak dan die, zeker?’

In Wenen voor het werk en vandaag een vrije dag. 't Is hier 30 graden. Op 't gemakje een terras zoeken en straks aansluiten bij collega's om te gaan zwemmen in de Donau. Wordt er ook nog eens voor betaald :)

Pol & Actua is weer goud waard. Ik twijfel zowaar om de laatste 3 uur van mijn shift verlof te pakken om thuis live te kunnen volgen met ne zak chips en een pintje.

Terug
Bovenaan