Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk ist niet bij Buurman 1 of Buurman 2. Rare namen trouwens.Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen![]()

Plz share?20 minuten hetzelfde gif loopke bekeken, schiet telkens in de lach bij een stukske int begin, waardoor ik de rest mis. ondertussen maagkrampen van teveel lachen.
helaas weg moeten klikken vanwege krampPlz share?

Zolang je ze niet te kakken zet zal dat wel niet gebeuren zeker.Jasmine van ex on the beach staat hier op 2 meter van mij.
Ik hoop dat ze subiet weer gaat vechten![]()
Nog maar eens een bewijs dat een imago pushen gewoon een hoop bullshit is. Echte veranderingen moeten vanuit de buik van de samenleving komen en organisch groeien. En dat neemt gewoon tijd in beslag.Echt supergrappig dat de VRT al de hele sportzomer vrouwengezichten op TV pusht en meegaat met de WOKE cultuur, en dat ze de olympische spelen dan afsluiten met de meest sexistische en vrouwonvriendelijke moppen van iemand dat daar al decennia een grote Jan is.
BOINK![]()
Ik vraag mij af of het daarom is dat veel zenders een hele tijd 1 bepaalde vrouw gaan pushen. Het valt op hoe je dan een seizoen (of drie) precies maar 1 presentatrice kan vinden. Omdat ze nog redeneren van ‘een vrouw… eh…goh ja pak dan die, zeker?’Echt supergrappig dat de VRT al de hele sportzomer vrouwengezichten op TV pusht en meegaat met de WOKE cultuur, en dat ze de olympische spelen dan afsluiten met de meest sexistische en vrouwonvriendelijke moppen ooit uitgezonden van iemand dat daar al decennia een grote Jan is.
BOINK![]()
Om je vreugde nóg groter te maken, ga ik straks ter ere van jou s'mores oep zen Vloms in de airfryer klaarmaken, keep you posted!Full time opdracht voor heel het schooljaar, happy Squid!

Oep zen misbaksels bedoel je.Om je vreugde nóg groter te maken, ga ik straks ter ere van jou s'mores oep zen Vloms in de airfryer klaarmaken, keep you posted!![]()
Daweetiknognie!Oep zen misbaksels bedoel je.
Topic van de cats?Pol & Actua is weer goud waard. Ik twijfel zowaar om de laatste 3 uur van mijn shift verlof te pakken om thuis live te kunnen volgen met ne zak chips en een pintje.
Uiteraard.Topic van de cats?