Je glimlach van vandaag

Net terug van de cardioloog/inspanningsproef.
Hart is perfect in orde, nema problema. Problemen zijn stress-gerelateerd, of een uitstralende spierpijn van de onsteking van mijn pectoralis major

Eindelijk terug sporten in plaats van dat f*cking wandelen de voorbije twee maanden.

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Ik spring nu op mijn fiets.

Als je je hartslag laag moet houden (< 120 bpm) heb je niet veel keuze.
Probeer eens 20 km te wandelen op minder dan 3 uur, dat is nog altijd een inspanning hoor.
Right, en dan een half uur je bril die aan dampt omdat je lichaam terug moet afkoelen en daar precies niet elegant in slaagt >_>

Right, en dan een half uur je bril die aan dampt omdat je lichaam terug moet afkoelen en daar precies niet elegant in slaagt >_>
Ik ben ook brildrager maar aangedampte bril heb ik zelden. Na elke inspanning zweet ik wel nog een uur. Ik stap geregeld uit de douche om dan 5 minuten later weer een t-shirt vol zweetplekken te hebben.

nooit gehad maar eindelijk geen hoofdpijn meer sinds zondagmiddag ofzo het gevoel helder te kunnen denken en niet te moeten wachten tot de volgende scheut hoofdpijn komt :love: .

Ooit gehoord van lenzen, jongens? Of een iets definitieve oplossing. :unsure:
Ik heb gebrild vanaf zeer jonge leeftijd tot ongeveer een kleine 3 jaar geleden. Ik wil echt nooit meer een bril dragen (behalve een coole zonnebril).
Tis een love - hate relationship, kind of...
Kheb astigmatisme, maar blijkbaar compenseerden mijn hersenen dat nog redelijk.
Vertellen ze me dat door in mijn ogen te wrijven dit verslechterd is (oh my god ik mis in mijn ogen wrijven!!!) en ik een bril moest beginnen dragen. Eerste paar uren was ik gewoon misselijk maar daarna, wat een verandering.

Laten laseren zie ik niet direct zitten, lenzen, bah ik duw liever niks in mijn ogen en als ik eerlijk mag zijn: al die verhalen van "ik denk dat ik ze inhad maar dan blijven porren in oog tot het dieprood was" loop ik liever mis

Ooit gehoord van lenzen, jongens? Of een iets definitievere oplossing. :unsure:
Ik heb gebrild vanaf zeer jonge leeftijd tot ongeveer een kleine 3 jaar geleden. Ik wil echt nooit meer een bril dragen (behalve een coole zonnebril).
Niet iedereen kan lenzen dragen 😉
Je moet er voldoende traanvocht voor hebben (was mijn zus haar probleem) en je mag geen allergie hebben want de pollen blijven er aan plakken of zo iets achtigs herinner ik me van de oogarts 20j terug :unsure:

Daarnaast heb ik al kleine oogjes en maskeert een bril dat nog iets of wat. Zonder zou ik make-up moeten dragen of zo *GRUWEL *
Lang leve brilsmurfkes! 🥳🥳🥳

Ooit gehoord van lenzen, jongens? Of een iets definitievere oplossing. :unsure:
Ik heb gewoon een heel dure leesbril: een multifocale bril met correctie 0 voor verzicht en -2 om te lezen. Ik wou niet sukkelen met zo’n onnozel leesbrilletje.bril stoort mij alleen in de versafdeling van de Colruyt ik kan hem altijd afzetten.

Daarnaast heb ik al kleine oogjes en maskeert een bril dat nog iets of wat. Zonder zou ik make-up moeten dragen of zo *GRUWEL *
En van wie zou dat moeten?

Ik kan ook geen lenzen verdragen (te droge ogen) en ik vind dat ik beter sta met bril :unsure:. Maar het leven zou wel eenvoudiger zijn zonder ja

Wie komt mij vrijdag- of zaterdagavond halen om samen pizza te gaan eten in de Bruno Foodcorner van Esso? Ik trakteer :tongue: . Hier in Leuven hebben ze dat niet spijtig genoeg. Mogen ook meerdere mensen zijn moesten er meerdere gegadigden zijn. Stuur me PM.

Uploading Coffee nr 3, dan snel de douche in en dan nog eens heerlijk genieten van het ochtendgloren met meneer kwispel! 😍

Terug
Bovenaan