Floki
Well-known member
Dat wordt vast lachen wanneer die mensen terugkeren en jij in hun tent zit. Gevonden is gevonden!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt vast lachen wanneer die mensen terugkeren en jij in hun tent zit. Gevonden is gevonden!
Nog leuker is wanneer je ze dan wil proper maken en ze tegen uw smoel pissenMijn dochter die voor de eerste keer tot aan haar nek heeft gekakt![]()

Had jij geen golden retriever? Een 50kg zware golden retriever wil ik wel eens zien, klinkt niet gezond.50 kilo ‘schoot’ hond… Zijn redenering is dus als hij aan de linkerkant naast u klimt en dan heel voorzichtig zijn hoofd over uw schouder legt en zo wiggle per wiggle over uw schouders gaat liggen…je dat zeker niet zal merken. Meneer gelooft zichzelf formaat Bichon…
Ik zou hem graag eens posten, als iemand kan uitleggen hoe je een afbeelding gewoon direct in je post kan krijgen?Had jij geen golden retriever? Een 50kg zware golden retriever wil ik wel eens zien, klinkt niet gezond.
Kweni, ik zet altijd een link.Ik zou hem graag eens posten, als iemand kan uitleggen hoe je een afbeelding gewoon direct in je post kan krijgen?
Een koffie'tje drinken terwijl er 10 meter verder vetzakken voorbij de vitrines komen geslenterd, gezellig toch.![]()
Zoals te zien is op de foto, is ie wel sportief, natuurlijk…Nu weten we tenminste waarom die 50 kilo weegt
Ah Remi. Pranking before it was called pranking.Lang geleden dat ik Gaillard nog eens zag passeren, zorgt toch altijd voor een smile op mijn gezicht.
Maar het komt nog steeds op hetzelfde neer: Being an asshole (en dat staat los van het feit of het grappig kan zijn)Ah Remi. Pranking before it was called pranking.
Maar het komt nog steeds op hetzelfde neer: Being an asshole (en dat staat los van het feit of het grappig kan zijn)