Je glimlach van vandaag

Vanochtend overgesprongen op folder 119D700 op mijn Nikon D700. In iedere folder slaagt die camera 10 000 foto's op, dat wil zeggen dat ik ondertussen 180.000 foto's heb gemaakt met die camera. Nieuw aangeschaft in 2009, dus ondertussen al 12 jaar in dienst. Ik zie nog altijd geen enkele reden om 'up te graden, blijf met deze verder werken tot hij de geest geeft.

50 kilo ‘schoot’ hond… Zijn redenering is dus als hij aan de linkerkant naast u klimt en dan heel voorzichtig zijn hoofd over uw schouder legt en zo wiggle per wiggle over uw schouders gaat liggen…je dat zeker niet zal merken. Meneer gelooft zichzelf formaat Bichon…
Had jij geen golden retriever? Een 50kg zware golden retriever wil ik wel eens zien, klinkt niet gezond.

Glimlach maar achter het vuistje:
Ben mijn sandwich aan het eten. Genre boterham in driehoekjes. De bel gaat. UPS. Ongeveer 6 seconden. Ik kom terug. Bovenste snee brood van mijn sandwich is weg…
Bel gaat opnieuw. Zelfde UPS, heeft een pakje voor naast de deur die op vakantie is. Misschien 10 seconden. Ik kom terug. Héél mijn sandwich is weg.
Nu zou je kunnen zeggen ‘zet je bord dan toch weg’ maar *iemand* lag twee kamers verder te ronken en als de bel gaat, zeker voor post, spring je gewoon recht.

Fluffy asshole.

Oudste (10) op de VR: oh just sign the divorce papers!

tenor.gif

Terug
Bovenaan