Je glimlach van vandaag

How? Ik zit ook aan de pil, maar mij werd aangeraden hem niet meer dan 2-3 maanden na elkaar door te nemen (dus telkens de red party overslaan). Ach ja, een zestal keer per jaar is ook geen drama ofc.
Ik nam die niet door, ik heb de boel gewoon netjes stilgelegd na jarenlang pilgebruik. 🤷🏼‍♀️
Na de bevalling spiraal gehad maar daar had ik last van zware krampen etc. Nu de prikpil en tadaaaaam! Vrijstelling, ook niet na 3 maand 🥳

Bij ons ook heel populair hoor. Je kan ze gewoon kopen in de supermarkt. Maar ik heb er een half trauma aan over gehouden, dus vond 't geen aanrader. En goedkoop was 't niet om meteen in de vuilbak te belanden. Kon ik moeilijk in "Buy & sell" zetten.
Daar zal wel een nichemarkt voor zijn, een “buy & smell” ofzo.
Ge had nog winst kunnen pakken door die gebruikte.

Allemaal van horen zeggen uiteraard.

Anyway, om terug on topic te gaan coldplayke don't ban me het spijt me het was niet expres echt waar mijn glimlach van de dag is dat ik voor het eerst pad thai gemaakt heb en het was gewoon keilekker! :love: :love:

WTF..

ik ben misselijk en dat is geen bijwerking van mijn vaccin, maar dankzij de laatste 3 pagina's. Dat kon er ook nog wel bij.

Zet die zaken in jullie dating app profiel en jullie moeten je direct geen zorgen meer maken dat er teveel matches gaan binnen komen.

Ik heb al compassie met de single mannen hier.. Die gaan nooit nog een vrouw willen na deze horrorfilm in je fantasie gezien te hebben.

WTF..

ik ben misselijk en dat is geen bijwerking van mijn vaccin, maar dankzij de laatste 3 pagina's. Dat kon er ook nog wel bij.

Zet die zaken in jullie dating app profiel en jullie moeten je direct geen zorgen meer maken dat er teveel matches gaan binnen komen.

Ik heb al compassie met de single mannen hier.. Die gaan nooit nog een vrouw willen na deze horrorfilm in je fantasie gezien te hebben.
Meeste mannen in een relatie weten wel dat tampons bestaan en dat vrouwen menstrueren zonder dat je expliciet "ik ben een menstruerend wezen" op uw profiel (als ik tinder gebruikte) zet, 't is nu eenmaal een lichaamsfunctie. :sarcastic: Behalve die enkele zotten die threads maken op reddit over dat ze niet willen dat hun vrouw haar doosje Tampax in het kastje van de badkamer zet omdat dat "vies" is, ze moet dat maar verstoppen ergens anders, want stel u voor dat hij dat ziet, ewwww! de reacties die ik hier trouwens "voos" vond qua beschrijving kwamen van een vent :biglaugh:

Mijne glimlach is dat dancing Dimi die speknek van ne Price naar huis heeft gespeeld. Eeuwig hulde !

Meeste mannen in een relatie weten wel dat tampons bestaan en dat vrouwen menstrueren zonder dat je expliciet "ik ben een menstruerend wezen" op uw profiel (als ik tinder gebruikte) zet, 't is nu eenmaal een lichaamsfunctie. :sarcastic: Behalve die enkele zotten die threads maken op reddit over dat ze niet willen dat hun vrouw haar doosje Tampax in het kastje van de badkamer zet omdat dat "vies" is, ze moet dat maar verstoppen ergens anders, want stel u voor dat hij dat ziet, ewwww! de reacties die ik hier trouwens "voos" vond qua beschrijving kwamen van een vent :biglaugh:
Tampons tot daar aan toe. Maar een halve thermos erin duwen om dan uit te gieten is 2 much information. Want in de mannenwereld hebben vrouwen geen maandstonden, boeren ze niet, laten ze geen scheten en kakken ze niet.

Maw er komt niets uit, enkel maar erin.

Tampons tot daar aan toe. Maar een halve thermos erin duwen om dan uit te gieten is 2 much information. Want in de mannenwereld hebben vrouwen geen maandstonden, boeren ze niet, laten ze geen scheten en kakken ze niet.

Maw er komt niets uit, enkel maar erin.
Ik heb dan toch eerder een ander beeld van vrouwen hoor.

Terug
Bovenaan