Mulan
Well-known member
Als van in roodgeschaafde , brandende binnendijen na 1km stappen als ik geen legging onder een jurkje draagOh oke ja dat is wat anders. Wat bedoel je met schaafwondvrij?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als van in roodgeschaafde , brandende binnendijen na 1km stappen als ik geen legging onder een jurkje draagOh oke ja dat is wat anders. Wat bedoel je met schaafwondvrij?
Ohhhh. Daar bestaan volgens mij dingen voor, ‘bandelettes’ ofzo heet het, precies garters, die zie je niet onder een kleedje! Weet wel niet of die effectief werken. Niet dat er iets mis is met uw leggings, iedereen draagt wat hij/zij wil maar in de zomer lijkt het me toch aangenamer om geen legging te hoeven dragen bij warm weer.Als van in roodgeschaafde , brandende binnendijen na 1km stappen als ik geen legging onder een jurkje draag![]()

Geloof me, leggings doen precies wat ze moeten doen, alles wat kleiner/korter is (zelfs de sloggi boxers met lange pijpen) verschuift bij mij en zorgt voor pijn.Ohhhh. Daar bestaan volgens mij dingen voor, ‘bandelettes’ ofzo heet het, precies garters, die zie je niet onder een kleedje! Weet wel niet of die effectief werken. Niet dat er iets mis is met uw leggings, iedereen draagt wat hij/zij wil maar in de zomer lijkt het me toch aangenamer om geen legging te hoeven dragen bij warm weer.![]()

Bij mij is dat op zijn Engels: chub rub. Is het elegant? Neen. Klopt het? Ja. I am a sizeable Squid, my chub it rubs.Oh oke ja dat is wat anders. Wat bedoel je met schaafwondvrij?
Ja die basics zijn vooral voor thuis dan maar ik had het vooral over die andere modellen zoals leder of jeanslook. Dus de lange hé.Ik draag wel yogabroeken (basically leggings) met hoodies of truien thuis, omdat ik hou van da gevoel van geen ritsen en knopen, maar ik zou dat nu toch nooit buitenshuis naar de supermarkt ofzo aandoen. Zeker niet naar mijn werk. Maar ik denk dat leggings als broek in ‘t openbaar meer een amerikaanse trend is?
Als van in roodgeschaafde , brandende binnendijen na 1km stappen als ik geen legging onder een jurkje draag![]()
Daar heb ik zelf geen last van maar wat een vriendin doet is als ze geen wondjes heeft Daktarin spray aan de binnenkant van haar dijen spuiten of zo van die hotpants dragen.Dactarin of talkpoeder redden het een kwartier bij mij, boxers met lange pijpen etc schuiven naar boven tijdens het stappenJa die basics zijn vooral voor thuis dan maar ik had het vooral over die andere modellen zoals leder of jeanslook. Dus de lange hé.
Die heb ik en draag die gewoon naar buiten, afhankelijk van het gezelschap en omgeving.
Oh dat is wel pijnlijk.Daar heb ik zelf geen last van maar wat een vriendin doet is als ze geen wondjes heeft Daktarin spray aan de binnenkant van haar dijen spuiten of zo van die hotpants dragen.

Oh jeggings! Ja die draag ik ook gewoon zo, in mijn hoofd is da gewoon een jeansbroek.Ja die basics zijn vooral voor thuis dan maar ik had het vooral over die andere modellen zoals leder of jeanslook. Dus de lange hé.
Die heb ik en draag die gewoon naar buiten, afhankelijk van het gezelschap en omgeving.

Awww sucks.Dactarin of talkpoeder redden het een kwartier bij mij, boxers met lange pijpen etc schuiven naar boven tijdens het stappen![]()
dan zijn de leggings idd de beste oplossing, als alles verschuift. hopelijk valt da mee als het warm is. 
Das gewente - in mijn geval - alles wat langer dan een half uur wandelen is: shortje eronder of in kouder weer collant. Als kind vaak zoveel zeer gehad en nooit niks gezegd aan mijn moeder (ik zei nooit niks) tot ik in mijn tienerjaren de cycle short ontdekte (de NinetiesAwww sucks.dan zijn de leggings idd de beste oplossing, als alles verschuift. hopelijk valt da mee als het warm is.
![]()
)Ah das goed! Ik las er eens een artikel over en naar t schijnt is ‘t ook niet eens puur een chub issue, want veel zeiden daar dat ze superslank waren en het ook gewoon hadden, of uw dijen elkaar aanraken of niet is blijkbaar een genetisch bepaald iets!Das gewente - in mijn geval - alles wat langer dan een half uur wandelen is: shortje eronder of in kouder weer collant. Als kind vaak zoveel zeer gehad en nooit niks gezegd aan mijn moeder (ik zei nooit niks) tot ik in mijn tienerjaren de cycle short ontdekte (de Nineties)
Bij mij is het ook hoger, maar de foto geeft een duidelijk idee van wat ik bedoeldeOh jawel ik heb dat ook weleens gehad. Was op een hele warme zomerdag, paar jaar geleden en ik was gaan winkelen met vriendinnen.
Kwam thuis met vuurrode binnenkant van mijn dijen. Was zo pijnlijk dat ik op het laatst wijdbeens rondliep en eigenlijk gewoon wou janken.
Maar dat was toen echt bovenaan mijn dijen, dus niet boven knieën maar eerder halverwege maar dan paar centimeters nog naar boven. Soort van.

Ik moet dus echt de katoenen leggings hebben, geen synthetische materialen zoals fietsshorts of zo. 

@nestorius is inderdaad verdacht stil....
Maar dit gaat wel waaayyyy of topic, tenzij voor de eenzame uitzondering hier die kickt op leggings
...
'nooit niks' is het toch net wel vertellen...?nooit niks gezegd aan mijn moeder (ik zei nooit niks)
Hebben superslanke vrouwen geen 'thigh gap'?want veel zeiden daar dat ze superslank waren en het ook gewoon hadden

Sorry, ik was al wat info aan het opzoeken over tampons en maandverband, kwestie dat ik bij de volgende discussie wat zou kunnen meepraten.@nestorius is inderdaad verdacht stil.
Euh, neen, absoluut niet allemaal tenzij je het hebt over vrouwen die zwaar ondervoed zijn, genre concentratiekampslank?'nooit niks' is het toch net wel vertellen...?
Hebben superslanke vrouwen geen 'thigh gap'?![]()

Vergeet de cups en sponsjes niet!Sorry, ik was al wat info aan het opzoeken over tampons en maandverband, kwestie dat ik bij de volgende discussie wat zou kunnen meepraten.

Ach, ga je amerikaanse bereidingen klaarmaken en afwassen?Vergeet de cups en sponsjes niet!![]()
Awel, dat is zo lang geleden een tampon… Op het werk hadden ze een paar maand terug niks anders en ik wist dus totaal niet meer hoe dat ding moest werken. Ik weet het, is doodsimpel maar dien applicator was des duivels. Dank u om het platform te openen, Nestorius, you a true sister!Sorry, ik was al wat info aan het opzoeken over tampons en maandverband, kwestie dat ik bij de volgende discussie wat zou kunnen meepraten.
Ach, ga je amerikaanse bereidingen klaarmaken en afwassen?