D
Deleted member 2145
Guest
Een airfryer is als vreemd gaan in een onder gekakte wc , walgelijk .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar mannekes wacht. Die gerecycleerde grap van een steak in een airfryer is toch wel echt een grap hee? Allez t feit dat er hier gehakt/hamburgers in de airfryer worden gemaakt is al verregaand. Maar da van die steak is een grap toch?
daten?- blij kunnen zijn met de kleine dingen![]()
>1m90?daten?
ik kom 4cm te kort.<1m90?
Brengt ge uw caravan mee?ik kom 4cm te kort.

Als vlees een religie was zitten er hier toch een paar serieuze godslasters. Ja er zit hier een die echt steak in de airfryer gooit. En ja, ge zijt niet de enige die door dit te weten te komen getraumatiseerd zijt.Nee maar da’s nie echt. Hoe zou ge er zelfs opkomen. Dan komt die geest van die koe u opzoeken omdat het voor zo’n doeleind stierf. Als vlees een religie was dan ging ge moeten gaan biechten. Allez nee het gaat er nie in, ik kies ervoor om het nie te geloven.![]()
Welcome to BG ...![]()

Gij moogt bij mij eens airfryerfret komen eten se!Het enige forum waar het in elke topic over airfryers gaat. Begrijp het niet.
Eten dat erin klaar wordt gemaakt is niet eens te vreten.![]()

Een vrouw naar mijn hart.Het enige forum waar het in elke topic over airfryers gaat. Begrijp het niet.
Eten dat erin klaar wordt gemaakt is niet eens te vreten.![]()
Welk hart?Een vrouw naar mijn hart.

Dat stuk ijs achter mijn borstbeen, tussen de longen.Welk hart?![]()
Gij moogt bij mij eens airfryerfret komen eten se!![]()

Als je enkel Diepvries frieten hebt geprobeerd, snap ik de teleurstelling volledig! Ik eet de mijne liever ook van de frituur!Dank je, ik ga passen.
Ik ga Jos, onze vaste frituur niet omruilen voor een lelijke visbokaal die hete lucht blaast.
Wij eten niet vaak frituur maar als we dat doen dan doen we het gelijk goed.
Ik heb dat ooit eens gekocht, gewoon als schaap dat de kudde volgt en na een paar keer te gebruiken staat het nu al hele tijd mooi te wezen op een schap in de bergkamer.
probeer eens gewoon 3 receptjes hieruit. 
Maar spin je ook je eigen wol in de wachtrij bij de bakker?Collega tegen me.
"Tom ben jij een baard aan 't laten groeien?"
"Euh ja"
"Nu nog een tattoe en een moto en je bent een échte hipster"
"Euh, dat hoeft niet, ik heb al een IPhone en rij met een Tesla"
![]()

Ik heb al trieste verhalen gehoord van mannen die de wanhoop nabij zijn nadat hun vrouw nog eens een shoppingspree erdoor heeft gejaagd, maar je vrouw opsluiten vind ik toch wel heel extreem.De mijne koopt ook zo van alles , die dan in de kasten verdwijnt en nooit meer het daglicht ziet .![]()
De fair trade bakker bedoel je?Maar spin je ook je eigen wol in de wachtrij bij de bakker?![]()