ugar
Well-known member
Zuurdesembroodbakker, dat welDe fair trade bakker bedoel je?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zuurdesembroodbakker, dat welDe fair trade bakker bedoel je?
Ik bedoel de 19 jarige Zulma-Lente (studente Vrouwenstudies) die in de zon op de stoep meel maakt en daar dan in de tuin in een authentiek 15e eeuwse oven brood mee bakt.De fair trade bakker bedoel je?
Dat is Prospeer-Kiano, haar lief.Of maniok verbouwt?
Godmiljaar.![]()
en ook ribbekes lukt
![]()

Maar mannekes wacht. Die gerecycleerde grap van een steak in een airfryer is toch wel echt een grap hee? Allez t feit dat er hier gehakt/hamburgers in de airfryer worden gemaakt is al verregaand. Maar da van die steak is een grap toch?
Jullie zijn vrouwen naar mijn hart! Ik ben zo gelukkig. Ik had al schrik voor de toekomst van mijn zonen dat ze geen vrouw zouden vinden die nog deftig eten kan maken.Dank je, ik ga passen.
Ik ga Jos, onze vaste frituur niet omruilen voor een lelijke visbokaal die hete lucht blaast.
Wij eten niet vaak frituur maar als we dat doen dan doen we het gelijk goed.
Ik heb dat ooit eens gekocht, gewoon als schaap dat de kudde volgt en na een paar keer te gebruiken staat het nu al hele tijd mooi te wezen op een schap in de bergkamer.

Zwijg!!! Je gaat je slechte smaak niet opdringen! Jij en Tonerider moeten ergens in een bos kruipen met jullie airfryer en weg blijven van alle communicatiemiddelen want de wereld is nog niet om zeep.Als je enkel Diepvries frieten hebt geprobeerd, snap ik de teleurstelling volledig! Ik eet de mijne liever ook van de frituur!
Maareuhm... Jij bent redelijk openmindedprobeer eens gewoon 3 receptjes hieruit.
Ik kan muffins aanraden, vis, kipfilet, quiche,...VersuniB2CApp
www.philips.be
Dat zijn geen biefstukken maar schaamlippen van een koe .Godmiljaar.![]()
Als je enkel Diepvries frieten hebt geprobeerd, snap ik de teleurstelling volledig! Ik eet de mijne liever ook van de frituur!
Maareuhm... Jij bent redelijk openmindedprobeer eens gewoon 3 receptjes hieruit.
Ik kan muffins aanraden, vis, kipfilet, quiche,...VersuniB2CApp
www.philips.be

Ik wil graag je ouders bedanken. Je mag hun nummer via pb geven.Moet ge nie direct mee inzitten, als kind mocht ik al geen leggings onder kleedjes dragen.![]()
Als kind kan ik het nog wel ergens snappen. Mijn dochter krijgt ook leggings onder haar kleedjes, maar dat heeft andere bedoelingen.Moet ge nie direct mee inzitten, als kind mocht ik al geen leggings onder kleedjes dragen.![]()
Volledig legitieme uitleg!Wij hebben een inbouw (Double oven) die zoveel kan dat die net niet zelf boodschappen gaat doen. Dat is het enigste wat die niet kan.
Ik vind die zoveel praktischer omdat ik verschillende maaltijden kan klaarmaken in grote hoeveelheden. Man is een grote eter en zijn nageslacht ook.![]()

No thx ze vertrouwen geen mensen ‘van opt internet’Ik wil graag je ouders bedanken. Je mag hun nummer via pb geven.

Euhm... Die draag ik met een functionele reden, niet een esthetische. Zodra ik schaafwondenvrij kan rondlopen in een jurkje laat ik 'm met veel plezier links liggen!Haha welnee, als je een lekkere kont hebt en geen gigagrote uitpuilende cameltoe die een eigen leven leidt, dan draag je een legging zo en een kleedje zonder maar als je vetklep bent dan kan je die leggings beter in de winkel laten.

Euhm... Die draag ik met een functionele reden, niet een esthetische. Zodra ik schaafwondenvrij kan rondlopen in een jurkje laat ik 'm met veel plezier links liggen!![]()
Met een haardroger ook .Volledig legitieme uitleg!
Hier dus net het omgekeerde, ik deel 1 volwassen portie met de dochter dus mijn fancy oven in gang steken voor een lasagnebakske van 400 gram is zware overkill als je dat gewoon in de airfryer kan doen![]()

Ik draag wel yogabroeken (basically leggings) met hoodies of truien thuis, omdat ik hou van da gevoel van geen ritsen en knopen, maar ik zou dat nu toch nooit buitenshuis naar de supermarkt ofzo aandoen. Zeker niet naar mijn werk. Maar ik denk dat leggings als broek in ‘t openbaar meer een amerikaanse trend is?Haha welnee, als je een lekkere kont hebt en geen gigagrote uitpuilende cameltoe die een eigen leven leidt, dan draag je een legging zo en een kleedje zonder maar als je zo'n vetklep bent dan kan je die leggings beter in de winkel laten.
Schaafwondenvrij? Nu wil ik meer info!Euhm... Die draag ik met een functionele reden, niet een esthetische. Zodra ik schaafwondenvrij kan rondlopen in een jurkje laat ik 'm met veel plezier links liggen!![]()